Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 1996
308 s. : il.

objednat
ISBN 80-7169-297-2 (brož.)
Obsahuje úvod, rejstřík
Marketing - pojednání
000124558
OBSAH // ÚVOD...9 // 1. KAPITOLA // ÚVODNÍ POZNÁMKY...11 // Úloha marketingu v moderní firmě: holistický přístup ...13 // 2. KAPITOLA // NÁVRAT KE KONCEPCI MARKETINGU...21 // Marketing jako postoj podnikatelské společnosti...21 // Marketing jako funkce...29 // 3. KAPITOLA // MARKETINGOVÝ MIX ...39 // Analýza marketingového mixu...45 // 4. KAPITOLA // VSTUPY PRO ÚČINNÝ MARKETING ...57 // Jaké množství poznatků potřebujeme? ...58 // Analýza marketingového profilu ...63 // Hodnota zpravodajských informací...65 // Výzkum trhu a marketingový výzkum ...69 // Metody prognózování poptávky ...71 // 5. KAPITOLA // POLITIKA PRODUKTU A PLÁNOVÁNÍ ...85 // Rozbor životního cyklu produktu ...89 // Management portfolia produktů ...101 // Značkové výrobky ...110 // 6. KAPITOLA // CENA A CENOVÁ POLITIKA...119 // Nabídka a poptávka ...119 // Tvorba cen v monopolu ... 123 // Tvorba cen v oligopolu...125 // Různé pohledy na cenu...125 // Cenová tvorba a náklady... 126 // Cena a životní cyklus produktu...129 // Portfolio produktů...132 // Cena z hlediska zákazníka...133 // Cenová tvorba a image firmy...137 // Využívání slevy ...139 // Závěr ...139 // 7. KAPITOLA // MIX MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE...147 // Cesty marketingové komunikace...150 // Cíle marketingové komunikace ...151 // Reklama ...154 // Akce na podporu prodeje...162 // Přímý marketing ...163 // Příprava plánu komunikace ...166 // 8. KAPITOLA // DISTRIBUCE A LOGISTIKA...173
// Marketingové cesty...174 // Výběr zprostředkovatelů...176 // Převaha v distribuční cestě...177 // Motivace v distribučních cestách...179 // Logistika distribuce ...181 // Služby zákazníkům...183 // Rozvoj distribuce ...188 // 9. KAPITOLA // PRODEJ ...195 // Prodejci: jejich poslání a úkoly...195 // Zvyšování produktivity práce prodejců ...202 // Požadované počty prodejců ...208 // Výkaz zisků a ztrát prodejců...209 // 10. KAPITOLA // MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ...219 // Užitečnost marketingového plánování...219 // Pochopení procesů plánování ...221 // Nástroje marketingového plánování ...230 // Formulování marketingové strategie ...245 // 11. KAPITOLA // MARKETINGOVÁ KONTROLA...253 // Různé typy kontroly ...253 // Strategická kontrola...255 // Účinnost řízení a kontrola výkonnosti...257 // Provozní kontroly ...261 // 12. KAPITOLA // ORGANIZACE MARKETINGU...273 // Rozvoj organizace...273 // Dílčí složky účinné marketingové organizace ...277 // Typy marketingové organizace ...280 // Centralizace a decentralizace...285 // Marketingové organizace v integrované fázi vývoje ...287 // Základní východiska...288 // 13. KAPITOLA // INTEGRACE MARKETINGU ...295 // Význam a rozsah integrace...296 // Rejstřík ...309 // REJSTŘÍK // akce na podporu prodeje 162, 163 // analýza marketingového profilu 63, 64, 65 // analýza nákladů a přínosů 61 // analýza podílu na trhu 241, 242 // analýza podnikatelského
portfolia 243-245 // analýza SWOT 225 // analýza výpadků 232-234 // Ansoffova matice 234 // anticipace požadavků 33 // audit cenové politiky 141 -146 // audit distribuce a logistiky 189-193 // audit integrace marketingu 304-308 // audit managementu prodeje 212-217 // audit managementu výrobku 112-117 // audit marketingové kontroly 267-271 // audit marketingové organizace 290-294 // audit marketingové orientace 23 // audit marketingového mixu 52-56 // audit marketingového plánování 248-252 // audit mixu marketingové komunikace 167-171 // audit shromažďování vstupů 78-83 // Bostonská matice 98, 99, 1(H) // cena 119-146 // cenová politika 119-146 // cesty marketingové komunikace 150, 151 // cíle firmy 223 // Delfská metoda 73, 75 // deterministické modely 77 // distribuce 173-193,260-261 // distribuční cesty 177-180 // dynamické modely 77 // expertiza 74 // extrapolace 75 // filtrace produktů 108 // formulování marketingové strategie 245-247 // hmotné požadavky 33 // hodnota zpravodajských informací 65 // holistický přístup 13, 18, 19 // image firmy 137, 138 // informace 66, 67, 68, 81, 83 // integrace marketingu 295-308 // integrace složek marketingového mixu 302-303 // integrovaná organizace 274-276 // interference 149 // intuice 73 // komunikace 44 // koncepce marketingu 21 // konkurenční pozice 103 // kontrola prodeje 257-259 // lineární modely 77 // logistika 173-193 // logistika distribuce 181 // makrointegrace 297-299 // mapování
238, 239 // marketing jako funkce 29 // marketingová kontrola 253-271 // marketingová organizace podle distribučních cest 284-285 // marketingová organizace podle funkcí 280-281 // marketingová organizace podle skupin produktů // 281-282 // marketingová organizace podle skupin zákazníků 282-283 // marketingová organizace podle zeměpisných oblastí 283-284 // marketingové cesty 174-176 // marketingové plánování 219-252 // marketingově orientovaná firma 23, 29 // marketingový informační systém 68, 69 // marketingový mix 35, 36, 39-56, 64 // marketingový výzkum 69, 70,79 // mezinárodní marketing 94, 95 // mix marketingové komunikace 147-171 // model čtyř "P" 36,40 // nabídka 121, 122 // náklady 126-128 // nástroje marketingového plánování 230-245 // návratnost investic 94 // nehmotné požadavky 33 // nelineární modely 77 // okolí produktu 104 // organizace marketingu 273-294 // Paretova analýza 97 // Paretova křivka 96, 97, 98 // plán komunikace 166, 167 // plánovací cyklus marketingu 49 // přímý marketing 163-165 // politika produktu a plánování 85-117 // portfolio produktů 132, 133 // poslání firmy 221-223 // poslání prodeje 199-202 // predikční modely 76 // proces řízení marketingu 30 // prodej 195-217 // prodejci 208-212 // prognózování poptávky 71,72 // průmyslový marketing 59 // pružnost poptávky 120, 121 // reklama 154-161,259-260 // scénář 236, 231,232 // segmentace trhů 235-237 // síť sedmi
"S" 15 // skupinová diskuse 75 // slevy 139 // stanovení cílů prodeje 196-199 // statické modely 77 stochastické modely 77 strategická kontrola 255-257 strategie firmy 224 subjekty rozhodování 32 tvorba cen v monopolu 123, 125 tvorba cen v oligopoiu 125 tvůrčí přístup 18 údaje 66, 80 unifikace 183 // uspokojování požadavků zákazníka 34 vstupy 57 // vyřazování starých produktů 109 výrobní prostředky 31 vyvážené portfolio 95, 96 vývoj nových produktů 105, 106, 107 výzkum trhu 69 // vztah mezi cenou a poptávkou 119, 120 // zákazník 16, 17, 30, 31, 183-183, 202-205, // 282-283 // zásoby 182 // ziskovost 36,261-266 // značkové výrobky 110 // zprostředkovatelé 176, 177 // životní cyklus produktu 89-94, 129, 130, 131, 240

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC