Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 21.12.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:37x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
74 s.

objednat
ISBN 80-7042-921-6 (brož.)
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Obsahuje slovníček pojmů
E-learning - didaktika - texty studijní
000124959
OBSAH // Základní informace o kursu...5 // 1. Systém e-learningu...7 // 1.1 Schema e-leamingu...7 // 1.2 Komponenty e-leamingu...9 // 1.3 Interakce v systému...11 // 1.4 Srovnání e-leamingu a klasického vzdělávacího systému...12 // 2. Role e-tutora...17 // 2.1 Role e-tutora...17 // 2.2 Didaktické úkoly...19 // 2.3 Vedení žáků...20 // 2.4 Úkoly technické podpory...21 // 2.5 Schopnosti e-tutora...21 // 2.6 Celkový pohled...22 // 3. Didaktika v e-learningu...25 // 3.1 Gagného devět bodů výuky...25 // 3.2 Teorie učení...27 // 3.3 Styly učení...29 // 3.4 Projektování výuky...30 // 3.5 Strukturovaný a modulární přístup...33 // 3.6 Hodnocení...35 // 4. Výukový program...40 // 4.1 Výukový program...40 // 4.2 Výukové objekty...41 // 4.3 Struktura výukového programu...46 // 5. E-žák...56 // 5.1 Připravenost ? e-leamingu...56 // 5.2 Orientace na žáka...58 // 5.3 Charakteristiky e-žáka...59 // 5.4 Motivace...60 // 5.5 Virtuální komunita...62 // Slovníček...66 // Závěr textu...74

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC