Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(37) Půjčeno:37x 
BK
Praha : Paido, 1995
89 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-85931-11-7 (brož.)
Onsahuje bibliografii a jmenný rejstřík
Anglické a německé resumé
000126126
Rekat.
Úvod ...3 // I. Radikální kritika soudobé školy // )ako celosvětový problém ...5 // 1.1 Proč je v posledních desetiletích ve světě škola // předmětem radikální kritiky? // Výhrady ke škole jako instituci // Vyhrocující se rozpory vnitřního života školy // 1.2 Hledání cest řešení: alternativní školy, pedagogické inovace ...11 // 2. Pedagogické inovace a jejich realizace ...15 // 2.1 Otevřené vyučování a jeho uplatňování v každodenní praxi ...15 // 2.2 Bielefeldské školní projekty ...25 // 2.3 Freinetova pedagogika a aktualizace jeho myšlenek ...34 // 2.4 Projektové vyučování a jeho realizace (možnosti a meze) ...39 // 2.5 Skupinové a kooperativní vyučování v systému školní práce ...45 // 2.6 Integrativní a celostní pedagogika v praxi ...50 // Shrnutí: // přemýšlet o vlastních inovacích a jejich zavádění do praxe ...60 // 3. jak zkvalitňovat proces vyučování? ...63 // 3.1 Celistvá povaha vyučovacího procesu ...63 // 3.2 Vztahy učitele a žáků v kontextu cílů a obsahu vyučování ...64 // Proč a jak přemýšlet o vztazích učitele a žáků? ...64 // Role cílů a obsahu vyučování ...66 // 3.3. Co znamená zkušenostní a činnostní orientace vyučování? ...70 // 3.4. Jak si žáci osvojují vědění // a jak organizovat proces jejich učení? ...74 // 3.5 Hodnocení jako nedílná součást vyučovacího procesu ...78 // Závěr ...82 // Rejstřík jmenný ...84 // Resumé ...86 // Summary
(OCoLC)36610421
cnb000112177

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC