Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15.6) Půjčeno:125x 
BK
Příručka
Vyd. 5.
Praha : Portál, 2008
380 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7367-427-4 (brož.)
angličtina
Obsahuje rejstřík
000129024
1. část: Praktické a emocionální potřeby žáka -- 1. Jak se učíme? -- 2. Osvojování praktických a intelektuálních dovedností -- 3. Potřeby žáka -- 4. Vyučování je dvousměrný proces -- 5. Motivace -- 6. Chvála a kritika -- 7. Vztah učitel žák a rovné možnosti -- 8. Jak vést třídu -- 9. Kázeň a řešení problémů -- 10. Jaký jste učitel? -- 2. část: Učitelova dílna -- Úvod -- 11. Výklad -- 12. Umění vysvětlovat -- 13. Umění ukazovat -- 14. Procvičování pod dohledem učitele -- 15. Dialogická metoda -- 16. Diskuse -- 17. Skupinová práce žáků -- 18. Hry a simulační hry: aktivní učební metody -- 19. Hry pro osvojování jazykových a komunikačních dovedností -- 20. Semináře -- 21. Učení pro zapamatování -- 22. Projekty a samostatné práce -- 23. Kompozice -- 24. Metoda objevování a řízeného objevování -- 25. Tvořivost a vynalézavost -- 26. Učení z textu a vyhledávání informací -- 27. Učení ze zkušenosti -- 28. Samostudium a domácí úkoly -- 29. Výbavovací pomůcky -- 30. Návštěvy, exkurze a jiné metody -- 3. část: Učební pomůcky -- 31. Úvod k vizuálním pomůckám -- Rozmnožované materiály -- Zpětný proj ektor -- Tabule -- Modely a skutečnost -- Tabulky a vývěsky -- Video -- Diaprojektor -- 32. Počítače: jejich využití při výuce a učení -- 4. část: Shrnutí -- 33. Cíle a úkoly -- 34. Výběr činností pro vyučovací hodinu -- 35. Výběr činností pro dosažení
afektivních cílů -- 36. Sestavování plánu hodiny -- 37. Plánování kursů -- 38. Hodnocení -- 39. Sumativní hodnocení -- 40. Vyhodnocování vyučovacích hodin učitelů a kursů -- 41. Jak učit a nezbláznit se -- Rejstřík
(OCoLC)244815406
cnb001809540

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC