Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.3) Půjčeno:18x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2008
158 s. : il. ; 21 cm

ISBN 978-80-247-2529-1 (brož.)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 154-155 a rejstřík
000129926
1. Integrace jako pedagogický problém -- 2. Terminologické zakotvení problému -- 2.1 Formy integrace obsahu -- 3. Obsahová integrace -- 3.1 Integrované slovní úlohy -- 3.2 Parametry integrovaných slovních úloh -- 3.3 Indikátory koordinace obsahu učiva prostřednictvím integrovaných slovních úloh -- 3.4 Jak projektovat integrované slovní úlohy -- 3.5 Možnosti uplatnění integrovaných slovních úloh ve vyučování -- 3.6 Výhody a nevýhody integrovaných slovních úloh -- 4. Didaktická integrace obsahu -- 4.1 Deset pohledů na integrování kurikula -- 4.2 Tematické vyučování -- 4.3 Základní prvky tematického vyučování -- 4.4 Výhody a nevýhody tematického vyučování -- 5. Psychologická integrace obsahu -- Závěr -- Příloha 1 -- Nácvik metakognitivních strategií pomocí Bloomovy taxonomie kognitivních cílů -- Příloha 2 -- Příklad využití integrované slovní úlohy v projektu EVVO -- Příloha 3 -- Východiska projektu integrovaných slovních úloh v environmentální výchově -- Příloha 4 -- Integrace obsahu vyučování v tématu „Kočkovité šelmy" -- Příloha 5 -- Integrované slovní úlohy rozdělené podle různých referenčních rámců -- Příloha 6 -- Přehled jednoduchých integrovaných slovních úloh z hlediska operační náročnosti -- Příloha 7 -- Přehled integrovaných slovních úloh z hlediska referenčních rámců biotopů a ekosystémů -- Příloha 8 -- Ukázka přípravy úvodní hodiny tematického projektu možnosti začlenění integrované slovní úlohy do vyučovací hodiny 5. ročníku -- Příloha 9 -- Ukázka výtvarného zpracování textu integrované slovní úlohy -- Příloha 10 -- Ukázka integrované slovní úlohy

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC