Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7.2) Půjčeno:144x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2009
230 s. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-2857-5 (brož.)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 226-230
000135881
Vyučovaní jako mnohostranný proces aneb analýza současného, případně perspektivního vyučování -- Cíle ve vyučování -- Vyučování proces zpracovávání učebních obsahů -- Vyučování základní prostor pro učební činnosti žáků -- Problematika řízení učení žáků -- Možnosti využití učebních stylů ve vyučování -- Zkušenosti žáků ve vyučování -- Vyučování jako dialog -- Kooperace v procesu vyučování -- Vyučování jako projekce žáků v kontextu jejich přípravy pro celoživotní sebevzdělávání -- Vůle a sebeovládání jako nezbytný předpoklad efektivity vyučování -- Vyučování prostoupené hodnocením -- Vyučování jako všestranná komunikace -- Vyučování jako proces zhodnocování moderní komunikační techniky -- Ve vyučování se realizují kompetence učitelů -- Vyučování v kontextu autority učitele -- Literatura
(OCoLC)455850716
cnb001990499

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC