Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2009
212 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM

ISBN 978-80-7290-394-8 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 168-175 a rejstřík
Anglické resumé
Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
000136200
Část první: Teoretická východiska -- 1 Počítačové kognitivní technologie -- 1.1 Pozitiva nasazení technologií -- 1.2 Negativa a rizika nasazení technologií -- 1.3 Psychologické aspekty užití kognitivních technologií ve vyučování matematiky -- 1.4 Pedagogické aspekty užití kognitivních technologií ve vyučování matematiky -- 1.5 Sociologické aspekty užití kognitivních technologií ve výuce matematiky -- 1.6 Kurikulární aspekty nasazení technologií do výuky -- 2 Projektová výuka při použití technologií -- 2.1 Co je projekt a co není projekt -- 2.2 Fáze žákovského projektu -- 2.3 Hodnocení projektu -- 2.4 Zkušenosti s přípravou učitelů -- Část druhá: Filozofie implementace interaktivní geometrie -- 3 Interaktivní geometrie v počítači -- 3.1 Stručné porovnání s dalšími typy software -- 3.2 Rozdělení software interaktivní geometrie -- 3.3 Odlišnosti počítačové geometrie od tradiční ---
3.4 Obtíže začátečníků -- 3.5 Nástroje dynamiky v prostředí dge -- 3.6 Atributy objektů v dynamické geometrii -- 3.7 Obecnost konstrukce v dynamické geometrii -- 3.8 Zápis konstrukce -- 3.9 Jiná souvislost mezi statickou a dynamickou geometrií -- 4 Otázky úspěšnosti výuky geometrie s počítači -- 4.1 Analýza chyb ve studentské dynamické konstrukci -- 5 Technické aspekty použití prostředí dynamické geometrie -- 5.1 Publikování výukových objektů interaktivní geometrie -- 5.2 Otázky přenositelnost dat mezi různými aplikacemi dge -- Část třetí: Aplikace -- 6 Typy úloh a žákovských aktivit v prostředí dynamické geometrie -- 6.1 Pomůcka pro rychlé a přesné rýsování -- 6.2 Demonstrační pomůcka učitele -- 6.3 Manipulace s hotovou figurou -- 6.4 Ověřování žákovských hypotéz -- 6.5 Žákovský experiment -- 6.6 Speciální typy úloh -- 7 Žákovské geometrické projekty ---
7.1 Náměty na projekty v prostředí dynamické geometrie -- 7.2 Modelování jednoduchých mechanismů v prostředí dynamické geometrie -- 8 Aplikace prostorové geometrie -- 8.1 Výhody a nevýhody -- 8.2 Prostorové konstruování -- 8.3 Předpokládané použití na školách -- 8.4 Přináší prostorová geometrie další dimenzi? -- 9 Mikrosvěty -- 9.1 Želví geometrie -- 9.2 Možnosti použití Logo při výuce geometrie -- 9.3 Fraktální geometrie pomocí rekurze

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC