Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(23.5) Půjčeno:47x 
BK
Příručka
1. vyd. v českém jazyce
Plzeň : Fraus, 2009
112 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7238-854-7 (brož.)
Moderní pedagogika v teorii a praxi
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na s. 109-112
000176055
1. Komunikační struktury -- 1.1 Zasedací pořádek -- 1.2 Skupiny -- Náhodně vytvořené skupiny -- Pracovní koutky (4-6) -- Skupiny s výměnou členů (puzzle, jig saw,skládankové učení) -- Kruh -- Bowl -- „U" -- 1.3 Náhodné rozdělení do skupin -- Dvojice -- Skupiny se stejným počtem členů -- Skupiny s různým počtem členů -- 2. Kreativní postupy -- 2.1 Dvě mozkové hemisféry -- 2.2 Řízení kreativních skupin -- Fáze plánování -- Fáze realizace -- Fáze vyhodnocení -- 2.3 Brainstorming -- 2.4 Brainwriting metoda 6-3-5 -- 2.5 Němý dialog -- 2.6 Technika stojky -- 2.7 Preventivní myšlení -- 2.8 Interview -- 2.9 Technika klastru (clustering) -- 2.10 Myšlenkové mapy -- Základní pravidla tvorby myšlenkové mapy -- Příklad plánování pomocí myšlenkové mapy -- Možnosti využití myšlenkových map -- 3. Naučit učit se -- 3.1 Já -- Pracovní místo -- Denní rytmy -- Automotivace -- Test ke zjištění učebního typu -- 3.2 Plánování učení -- Formulace cílů -- Analýza učební látky -- Termíny a vedení kalendáře -- Podrobné plánování úkolů -- Domácí úkoly a učení doma -- Jak si naplánovat přípravu na větší zkoušku -- 3.3 Spolupráce a zápisky -- 3.4 Osvojování si nové slovní zásoby ve vyučování -- Kartotéka -- Seznamy slovíček -- Metoda označování -- Oslí můstky a říkanky pro zapamatování -- Aktivace učebních kanálů -- Metoda Loci -- 3.5 Rešerše -- Klasická rešerše
-- Rešerše prostřednictvím internetu -- Rešerše u osob -- Jiné formy rešerší -- Přehled pomůcek -- 3.6 Práce s texty -- Metoda SQ3R -- Podtrhávání a výpisky (excerpce) -- 3.7 Referáty -- Jak vypracovat referát -- Přednes referátu -- Hodnocení referátu -- 4. Média a prezentace -- 4.1 Význam médií -- 4.2 Myšlení vyžaduje čas -- 4.3 Kulturní techniky ve výuce -- 4.4 Moderní média možnosti a zásady využití -- 4.5 Blesková analýza médií -- 4.6 Vizualizace -- 4.7 Běžná média -- Používání fólií -- Důležité zásady prezentací v programu PowerPoint — -- Práce se zpětným projektorem -- Prezentace fólií -- Prezentace s využitím počítače -- Klasická tabule -- Pozorování & kvalitativní rozvoj výuky -- 5.1 Proč pozorovat -- 5.2 Jak pozorovat aneb Techniky systematického pozorování -- Sběr dat -- Analýza dat -- Interpretace dat vycházející z teorií -- 5.3 Jak využít výsledků pozorování -- Komunikace směrem dovnitř a ven -- 6.1 Nonverbální signály -- 6.2 Řeč akceptace -- 6.3 Sdělení ve formě „já" a „ty" -- 6.4 Zpětná vazba (feedback) -- 6.5 Obrana před zavádějícími argumenty -- 6.6 Rozhovory zaměřené na zpětnou vazbu -- 6.7 Rozhovory zaměřené na kritiku -- 6.8 Rozhovory zaměřené na poradenství -- 6.9 Telefonické rozhovory -- Důležitá pravidla telefonování -- Jak přijímat telefonické hovory -- Hláskovací abeceda -- 6.10 Práce s veřejností rodičovské schůzky
-- Jsem ve škole nový -- Nová škola
(OCoLC)505914227
cnb001997452

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC