Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
2. vyd.
Praha : Karolinum, 2009
87 s : il. ; 30 cm

ISBN 978-80-246-1666-7 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 85-87
Vydavatel: Univerzita Karlova
000176450
1. VÝUKA CHEMIE NA ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH -- 1.1 Historie výuky chemie v českých zemích — -- 12 Současnost výuky chemie v České republice -- 2. TEORIE UČEBNÍCH ÚLOH A JEJICH ZÁVĚRY -- 2.1 Pedagogický přístup ke studiu učebních úloh -- 22 Psychologický přístup ke studiu učebních úloh -- 23 Didaktický přístup ke studiu učebních úloh -- 2.4 Využití závěrů teorií učebních úloh -- 3. ANALÝZA UČIVA A OBSAHOVÉ ZAMĚŘENÍ UČEBNÍCH ÚLOH -- 3.1 Postup při výběru učiva chemie -- 32 Metody uspořádání učiva chemie -- 33 Stupeň osvojení učiva chemie -- 4. STANOVENÍ KRITÉRIÍ A URČENÍ FORMY UČEBNÍCH ÚLOH -- 4.1 Formy zadání a řešení učebních úloh -- 42 Hodnocení formy učebních úloh

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC