Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19.4) Půjčeno:97x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009
117 s. : il., ; 24 cm

ISBN 978-80-7368-729-8 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 109-116
000176505
1 Úvod -- 2 Východiska práce -- 2.1 Pojetí literární výchovy na základní škole -- 2.2 Mezipředmětové a vnitropředmětové vztahy a literární výchova -- 2.3 Aktuální problémy literární výchovy -- 3 Práce s uměleckým textem v literární výchově -- 3.1 Četba jako první kontakt žáka s textem -- 3.1.1 Interpretační čtení -- 3.1.2 Využití zvukových kvalit textu -- 3.1.3 Opakované čtení textu -- 3.1.4 Metoda tichého čtení individuálně zvoleného textu -- 3.2 Využití vstupních částí textu k interpretaci -- 3.2.1 Název díla jako interpretační klíč -- 3.2.2 Práce s první stránkou románu -- 3.3 Podoby narace -- 3.3.1 Vyprávění, vypravěč -- 3.3.2 Pásmo vypravěče, pásmo postav -- 3.3.3 Proměna textu změnou vypravěče -- 3.4 Vnitřní stavba a propojenost textu -- 3.5 Využití rýmu -- 3.6 Komparace textů -- 3.6.1 Srovnání tematicky blízkých textů -- 3.6.2 Prostupování textů, intertextovost, aluze -- 3.7 Hledání stopových prvků syžetu -- 3.8 Slovo a obraz, slovo a informace -- 3.8.1 Tvorba ilustrace, spojení básnického textu a obrazu -- 3.8.2 Prvky dramatické výchovy při interpretaci uměleckého textu -- 3.8.3 Klíčová slova a pronikání k podstatě textu -- 3.8.4 Využití klíčových slov k ověření porozumění textu -- 3.9 Umělecký text a mezipředmětové i vnitropředmětové vztahy -- 3.9.1 Využití informačních zdrojů při interpretaci uměleckého textu, -- 3.9.2 Využití
uměleckých textů ve výuce jazyka a slohu -- 3.9.3 Tvorba literárního textu -- 4 závěr

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC