Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.7) Půjčeno:5x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Karolinum, 2009
153 s. : il. ; 21 cm

ISBN 978-80-246-1630-8 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. [151]-153
Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze
000176555
I. ČÁST -- LITERÁRNÍ TEXTY DĚTÍ PŘEDSTAVENÍ -- ÚVOD -- Jak výzkum probíhal a z čeho čerpá Přehled použitých souborů dat -- DĚTSKÉ TEXTY -- Co děti napsaly. Soubory dětských textů a jejich popis -- A. Produkce neškolní -- A.l Knihy, noviny a časopisy A.2 Další útvary knižního typu A.3 Básně A.4 Literární texty -- B. Školní práce -- B.l Čtenářské deníky B.2 Slohové práce -- VÝVOJOVÉ CHARAKTERISTIKY: PRVNÍ SHRNUTÍ Předškolní věk Věk školní -- 1. třída: Naučit se číst a psát -- 2. třída: Objevení vzhledu. Počátek cesty z povrchu do hloubky -- 3. třída: Experimentace. Rozmanitost písemností -- Pomalé hledání spojení obsahu a formy -- 4. třída: Individualizace. Zúžení a zpřesnění zájmu o psaní -- 5. třída: Orientace na obsah. Dokončení obratu -- od povrchu do hloubky -- H. ČÁST -- LITERÁRNÍ TEXTY DĚTÍ BLIŽŠÍ SEZNÁMENÍ -- ÚVOD PŘÍKLADY -- Jirkův „Kuba a jeho jízda na lokomotivě": -- intuitivní kulturní inspirace -- Lukášova pohádka: inspirace konkrétním literárním vzorem Povídka Helenky bez názvu: variabilní kulturní inspirace -- DIALOG S KULTUROU A VLASTNÍ AUTORSTVÍ -- ŠKOLA A ŠKOLNÍ VZDĚLÁNÍ Výuka literárního psaní -- SPOLEČNÉ AUTORSTVÍ A VÝMĚNA PÍSEMNOSTÍ V DĚTSKÉ SKUPINĚ -- Vrstevnické psaní ve výuce -- DĚTI A JEJICH POSTUPY Opis a nápodoba -- Práce s osnovou, plánování a redigování -- ČTENÁŘ A ČTENÁŘSKÉ ROLE -- ŽÁNRY
A JEJICH VÝVOJ -- Žánry neliterární. Žánry literární Vývoj koncepce žánru Písemná produkce Literární texty -- PŘITAŽLIVOST ORALITY A STABILITA SKRIPTURALITY Vstup do psané kultury Grafika Písmo a tisk -- Orální projevy v dětských textech -- ZÁVĚR

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC