Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:9x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2009
150 s. : il. ; 23 cm

ISBN 978-80-251-2771-1 (váz.)
Business books
Obálkový podnázev: shakeholder management, inovace a kreativita, manažerova cesta k etice
Obsahuje bibliografii na s. 143-148
000176590
1. Člověk a management -- 1.1. Člověk a globalizace -- 2. Poválečný vývoj managementy -- 2.1. Cesty k odpovědností v managementu a v podnikání -- 3. Dynamika vývoje managementu a podnikání., -- 3.1. Kvalitativní a kvantitativní vlastnosti podnikových jevů -- 3.2. Etika zvyšuje odpovědnost managementu -- 3.3. Jedinečnost řízených objektů -- 4. Manažerská etika -- 4.1. Manažerova cesta k etice -- 4.2. Uvědomují si mladí lidé význam etiky? -- 5. Management řízení inovačního procesu organizace -- 5.1. Tvůrčí myšlení -- 5.2. Pravidla pro efektivní inovace -- 5.3. Vůdcovství nebo management? -- 6. Tvořivost-kreativita -- 6.1. Bez tvořivosti nejsou invence ani inovace -- 6.2. Algoritmus tvorby invence -- 7. Systémový pohled na firmu -- 7.1, Podnik není izolovaný systém -- 7.2. Systémové hodnocení podniku -- 8. Stimulace motivace -- 8.1. Fluktuace či stabilizace pracovníků ve firmě? -- 8.2. Jde omezit nežádoucí fluktuaci? -- 9. Odpovědný management a podnikání -- 9.1. Ne-etika zakládá konzumní myšlení -- 10. Balanced Scorecard nástroj odpovědného managementu -- 10.1. Metoda Balanced Scorecard podstata,obsah a význam -- 10.2. Tvorba a implementace BSC jako systému odpovědného managementu

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC