Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.8) Půjčeno:27x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Zoner Press, 2008
272 s. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.)
Encyklopedie Zoner Press
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
000180352
Ocenění Nových pravidel pro marketing a PR Předmluva -- Úvod -- Nová pravidla -- Zkoušet psát jako blog, ale v knize -- Výkladní skříň inovačních pracovníků marketingu -- Jak web změnil pravidla marketingu a PR -- Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní -- Reklama: jáma, kam padají promrhané peníze Jednosměrné vyrušení, marketing je včerejší zpráva Stará pravidla marketingu Public relations se výhradně týkalo médií Public relations a „inkoust" třetí strany Ano, média jsou stále důležitá Tiskové zprávy a novinářská černá díra Stará pravidla PR -- Naučte se ignorovat stará pravidla marketingu -- Nová pravidla marketingu a PR -- Dlouhý ocas marketingu Řekněte mi, prosím, něco, co neznám Zprávy z kamenných obchodů Rada od prezidenta společnosti Dlouhý ocas v PR Nová pravidla marketingu a PR Konvergence marketingu a PR na webu -- Přímé oslovení zákazníků ---
Ukažte světu své schopnosti Dodávejte zprávy, které chtějí vaši zákazníci slyšet Osobnost kupujícího: základ Myslete jako vydavatel Řekněte příběh vaší organizace přímo Uvědomte si cíle a nechejte obsah vyvolat akci Obsah a Thought leadership -- Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků -- Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh -- Blogy, blogování a bloggeři Porozumění blogu ve světě webu Tři způsoby využití blogů pro marketing a PR Sledujte blogy, záleží na tom reputace vaší organizace Komentujte na blozích a dostaňte na ně vaše stanovisko Dovolujete zaměstnancům posílat e-maily? Co takhle nechat je blogovat? -- Překonání mezí: blogování v McDonald’s Síla blogů Začněte dnes -- Nová pravidla vydávání zpráv ---
Vydávání zpráv ve světě webu Nová pravidla vydávání zpráv Jestliže vás najdou, tak přijdou Přilákání zákazníků do prodejního procesu Dosáhněte přímo k vašim zákazníkům -- Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu -- Navrácení marketingu zpět do rukou muzikantů Podcasting: více než jen hudba -- Fóra, wiki a vaše cílová skupina -- Vaši nejlepší zákazníci se účastní online fór vy byste měli také! -- Váš Vesmír ve fórech -- Wiki, e-mailové konference a vaše publikum Vytvoření vaší vlastní wiki -- Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu -- Mátově svěží explozivní marketing Monitorování blogosféry kvůli nakažlivým erupcím Vytváření nakažlivého rozruchu pro radost a výdělek Grilované sýrové sendviče cudné Mary a toaleta Jerryho Garcii -- Když máte výbušné zprávy, udělejte je nakažlivými -- Webové stránky bohaté na obsah ---
Politický nátlak na webu Obsah: centrum úspěšných webových stránek Skloubení toho všeho s obsahem Skvělá webová stránka: více umění než věda -- Akční plán pro využití síly Nových pravidel -- Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu -- Jaké jsou cíle vaší organizace? Osobnost kupujícího a vaše organizace Profil osobnosti kupujícího -- Důležitost modelu kupujícího ve webovém marketingu Vlastními slovy vašich zákazníků Čemu chcete, aby vaši kupující věřili? Vývoj obsahu k dosažení kupujících Vypuštění malého dinosaura Držte se svého plánu -- Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací -- Tvorba Thought Leadership obsahu Formy Thought Leadership obsahu Jak vytvořit smysluplný obsah -- Optimální využití Thought Leadershipu mimo vaši organizaci Kolik peněz vydělává váš kupující? -- Jak psát pro vaše kupující -- Analýza hantýrky ---
Bídné psaní: Jak jsme se k tomu dostali? Efektivní psaní pro marketing a PR Síla psaní, hodnocení (z vašeho blogu) -- Jak web ovlivňuje proces nakupování -- Segmentování vašich kupujících Prvky stránek zaměřené na kupujícího Užití RSS k doručení webového obsahu k úzkým cílovým skupinám -- Zapojte obsah přímo do prodejního cyklu Přátelské pošťouchnutí -- Uzavřete obchod a pokračujte v komunikaci Open-Source marketingový model -- Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících -- Vypracování strategie vydávání zpráv -- Publikování vydávaných zpráv prostřednictvím distribučních -- služeb -- Dosažení více zainteresovaných kupujících prostřednictvím RSS zdrojů -- Simultánní publikování vydávaných zpráv na vlastní webové stránce -- Význam odkazů ve vašich vydávaných zprávách Zaměřte se na klíčová slova a fráze, které používají vaši kupující ---
Zahrňte vhodné značky pro social media -- Pokud je to dost důležité na to, abyste to sdělili médiím, -- sdělte to i vašim klientům! -- Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím -- Vaše online mediální místnost jako (bezplatná) optimalizace pro vyhledávače -- Nejlepší postup pro online mediální místnosti -- Online mediální místnost k oslovení žurnalistů, zákazníků, -- bloggerů a zaměstnanců -- Really simple marketing: význam RSS zdrojů ve vaší online mediální místnosti -- Nová pravidla pro oslovení médií -- Necílené, nátlakové materiály jsou sparném Nová pravidla vztahu s médii Blogy a mediální vztahy Jak nabízet médiím -- Blogujte, abyste oslovili zákazníky -- Čemu byste se měli věnovat na blogu? -- Etika v blogování a pravidla pro blogování zaměstnanců -- Základy blogování: Co byste měli vědět do začátku -- Vyšperkujte si váš blog -- Vytváření publika pro váš nový blog ---
Je to o značkách a o vašich zákaznících -- Blogování mimo Severní Ameriku Na co čekáte? -- Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné -- Podcasting -- Moje audio je váš podcast Video a vaši zákazníci -- Okrádání konkurence A to vše zachyceno na videu -- Social networking stránky a marketing -- Podívejte se na mě na MySpace Squid ujeté? -- Optimalizování social networking stránek Druhý život: Marketing ve virtuálním světě -- SEM: marketing ve vyhledávačích -- Optimalizace pro vyhledávače Long tail (dlouhý ocas) vyhledávání Postavte si svou vlastní vyhledávací nemovitost Přístupové stránky, které vyvolávají akci SEM ve fragmentovaném obchodě -- Uskutečněte to! -- Skvělé pro každou organizaci Nyní je to na vás

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC