Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.7) Půjčeno:26x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2008
208 s. : il., portréty ; 23 cm + 1 DVD
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-251-2147-4 (váz.)
Obsahuje bibliografii na s. 208
000180353
I. Manažer -- 1. Image a profesionální styl -- 2. Šarm a typ? -- Manažer a kompetence -- 3. Manažer -- 4. Styl práce manažera. Je ideální šéf chiméra? -- 5. První dny ve firmě? Dívejte se do budoucna -- 6. Co šéfa prozradí? Manipulace a mobbing -- 7. Divide et impera! -- 8. Firemní jednání, porada týmu -- 9. Styl jednání -- 10. Přijímací pohovor -- 11. Pracovní pohovor umění jednat s lidmi -- 12. Šéfe, umíš to ? -- 13. „Jedu na doraz" A co pozitivní myšlení? -- 14. Jak zvládat trému a stresové situace? -- 15. Manažerské „já" -- Řečové taktiky -- 16. Mobil dobrý sluha, špatný pán -- 17. Máme dvě uši, jedna ústa -- 19. Úskalí mluvy -- 20. Bohatost jazyka a myšlení (synonyma, přísloví, citáty) -- 21. Nikdo v ničem nemůže být zcela dokonalý -- 22. Styl projevu a komunikační partner -- 23. Jak co komu proč (Zastavení, setkání, seznámení) -- II. Domlouváme se řečí slov a řečí těla -- 1. Co je komunikace a co verbální komunikace -- 2. Komunikační styly a řečová situace -- 3. Komunikační prostředí firmy -- 4. Úspěšnost komunikace (asertivita a pozitivnost myšlení) -- 5. Dá se dobře komunikovat právě se mnou? Znám lidi a prostředí? -- 6. Zvýšení komunikační kompetence. V jaké situaci? -- 7. Neverbální komunikace (řeč těla) -- 8. Tvář a mimika jako řeč -- 9. Ticho a mlčení jako komunikace -- 10. Hlasové prostředky komunikace -- 11. Cvičení neverbální komunikace
Obrazová příloha (čtení řeči těla) -- III. Společenské otazníky -- Etiketa -- 1. Bez čeho se gentleman neobejde? -- 2. Pozdravy -- 3. Oslovení, tituly, vizitka -- 4. Lehká společenská konverzace -- 5. Ještě několik témat řečové etikety k zamyšlení -- Etiketa situace -- 6. Některé společenské akce -- 7. Stolování -- 8. Druhy návštěv -- 9. Pracovní návštěva -- 10. V provozu -- Nepsaná pravidla -- 11. Nepsaná pravidla pro zachování etikety (vlastní kompetence) -- 12. Přežiju to? -- 13. Trapné situace (nehody zvané trapasy) -- Místo doslovu -- O potřebě stylu kultury podnikatelského prostředí Literatura -- OBSAH DVD -- 1 Profesionální image a business dress -- 2 Profesionální kompetence a image -- 3 Styl telefonování -- 4 Prezentace, stres a tréma -- 5 Styl projevu -- 6 Mlčení a způsob řeči -- 7 Přijímací pohovor -- 8 Dobré vztahy s partnery -- 9 Konflikt a komunikační kompetence -- 10 Pracovní návštěva -- 11 Porada a pokyny manažera -- 12 Trapasy -- 13 Přípitek v salonku
(OCoLC)320226897
cnb001855087

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC