Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.5) Půjčeno:21x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
168 s. : il. ; 24 cm

ISBN 978-80-247-3236-7 (brož.)
Komunikace
Obsahuje terminologický slovníček
Obsahuje bibliografii na s. 149-150
000181833
1. Co to znamená, když,. aneb Čím chci být -- 1.1 Popis rolí vzdělavatele -- Konzultant/poradce -- Lektor -- Kouč -- Mentor/tutor -- Supervizor -- Facilitátor -- Mediátor -- 2. Jsem lektor aneb Hlavní kompetence lektora -- 2.1 Obraz lektora -- Vizuální kontakt -- Mimika -- Postoj a pohyb -- Gestika a proxemika gesta a práce s prostorem , Paralingvistika práce s hlasem -- 2.2 Kompetence lektora -- 2.3 Hodnoty lektora -- 3. Začátek je klíčový aneb Analýza vzdělávacích potřeb -- 3.1 Varianty vzdělávání ve firmách či v organizacích -- 3.2 Analýza vzdělávacích potřeb -- 3.3 Tri kroky práce na zakázce -- Příprava -- Realizace -- Evaluace -- 4. Příprava je základ aneb Didaktika a metodika vzdělávací akce -- 4.1 Cíl, výstup a scénář vzdělávací akce -- Cíle vzdělávací akce -- Scénář vzdělávací akce -- 4.2 Typy vzdělávacích akcí -- Přednáška -- Seminář -- Workshop -- 4.3 Lektorský tandem ---
5. Jedeme! aneb Proces vzdělávací akce -- 5.1 Struktura akce -- 5.2 Práce s lidmi a s atmosférou -- Péče o lidi -- Pozitivní klima -- 5.3 Proces učení -- 6. Hry, hrátky a icebreakery aneb Aktivizační prvky ve vzdělávacím procesu -- 6.1 Účel, popis a využití her -- Icebreakery -- Hrátky -- Hry -- 6.2 Další druhy aktivit případové studie, modelové situace, simulace -- 6.3 Pomůcky a práce s nimi -- 7. Řešíme problémy aneb Komplikované situace při vzdělávací akci -- 7.1 Prevence problematických situací ve vzdělávacím procesu -- 7.2 Obtížné situace a jejich řešení -- 8. Hodnocení je zapotřebí aneb Evaluace jako výstup z akce -- 8.1 Typy evaluací -- 8.2 Formy evaluace, jejich výhody a využití -- 9. Zádrhele a kotrmelce aneb Čemu se má lektor vyhnout a proč -- 9.1 Lektorské hříchy, chyby a omyly -- 9.2 Jak na to, když je u sebe objevíte -- 10. Podnikám jako lektor aneb Marketing, PR a finance v práci lektora ---
10.1 Zázemí lektorského podnikání -- 10.2 Marketing a PR lektora -- Marketingová strategie lektora -- Marketingová taktika lektora -- PR lektora -- 10.3 Práce s financemi -- 10.4 Time management lektora

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC