Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.6) Půjčeno:53x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2010
141 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7367-590-5 (brož.)
Obálkový podnázev: strategie práce s klienty, krizové scénáře
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
000181891
Co je problémové chování -- Příklady problémového chování -- Co mohu proti problémovému chování dělat -- Příklad použití uceleného terapeutického přístupu -- Terapie personálu -- Terapie organizace -- Možnosti personálu v případě fyzické agrese -- Co dělat v případě fyzického napadení -- Prevence, terapeutické následky a krizové následky -- Kognitivní události, kognitivní procesy, kognitivní schémata -- Vyhodnocování situace -- Mýty v sociálních a zdravotnických službách -- Efekt pořadí -- Jak ovlivňuje efekt pořadí myšlení a následné chování personálu -- Co může personál proti „efektu pořadí" dělat -- Základní atribuční chyba -- Jak ovlivňuje základní atribuční chyba myšlení -- a následné chování personálu -- Co může personál proti „základní atribuční chybě" dělat -- Závěr -- Příloha -- Dana: záznam konzultace -- Tomáš: záznam konzultace -- Závěrečný kviz -- Použitá literatura -- Doporučená literatura -- Občanská sdružení pomáhající lidem s autismem -- Zdravotnická zařízení
(OCoLC)641492656
cnb001964625

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC