Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:13x 
BK
1. vyd.
Praha : KANT pro AMU, 2010
216 s. : il. ; 24 cm

ISBN 978-80-7437-019-9 (brož.)
Disk. Velká řada ; sv. 13
němčina
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
000187004
1. Scénické události | 11 -- 1.1 Situace, událost | 11 -- 1.2 Varianty akcentace | 15 -- 1.2.1 Lokální akcentace | 17 -- 1.2.2 Gestická akcentace I 17 -- 1.2.3 Akustická akcentace | 17 -- 1.2.4 Akcentace pomocí věcných atributů | 18 -- 1.3 Varianty hry | 21 -- 1.3.1 Důsledky jednání | 23 -- 1.3.2 Minimalizace důsledků jako kritérium | 27 -- 1.4 Schéma scénických událostí | 29 -- 1.5 Mezní oblasti | 31 -- 1.6 Varianty událostí | 35 -- 1.7 Od chování ke scénickým událostem | 37 -- 2. Pojem divadlo | 41 -- 2.1 některé události se nazývají divadlo | 41 -- 2.2 Prostor lokální akcentace | 43 -- 2.2.1 Taneční kruh, tančiště, theatron | 45 -- 2.2.2 Typologie divadelních prostorů | 47 -- 2.2.3 Jeviště v prostoru | 51 -- 2.3 Používání těla-gestická akcentace | 53 -- 2.3.1 Mimus, pantomimus | 54 -- 2.3.2 Mimové, histrioni, jokulátoři | 57 -- 2.3.3 commedia italiana | 58 -- 2.4 Drama akustická akcentace I 60 -- 2.4.1 Dramatické divadlo | 62 -- 2.4.2 Epické divadlo I 69 -- 2.4.3 postdramatické divadlo | 73 -- 2.5 Teoretické utváření dominanty | 76 -- 2.5.1 Role | 77 -- 2.5.2 Interakce | 79 -- 2.5.3 Znak | 80 -- 2.6 Rozhraní s estetikou | 85 -- 2.7 Systematičnost divadelních pojmů | 90 -- 3. Přechody a hranice | 94 -- 3.1 Instalace, iluminace | 94 -- 3.2 Performance a performativita | 97 -- 3.3 Tanec, rituál | 104 -- 3.4 Divadelní metafora | 108 -- 4. Teorie a styly herectví | 113 -- 4.1 Paradox | 113 -- 4.2 Herec prožívá
roli | 114 -- 4.3 Herec ukazuje roli | 116 -- 4.4 tělo jako materiál herce | 117 -- 4.5 Změna odborných termínů I 120 -- 4.6 Zdvojení herce | 122 -- 4.7 Jakoby | 124 -- 4.8 mezi sebe-a re-prezentací | 127 -- 4.8.1 Model prezentace | 128 -- 4.8.2 Kompatibilita | 130 -- 4.9 Kvalitativní rozdíly | 134 -- 5. Dramaturgie | 136 -- 5.1 Dramaturgie a analýza dramatu | 136 -- 5.2 základní pojmy | 140 -- 5.3 Uzavřené a otevřené formy | 144 -- 5.4 Partitury | 145 -- 5.5 Způsoby čtení | 147 -- 6 -- Otázky původů | 151 -- 6.1 Teze o původu | 151 -- 6.2 Analogické závěry a indicie -- | 155 -- 6.3 Aspekty masky | 159 -- 6.3.1 výrazová funkce | 160 -- 6.3.2 démonizace | 161 -- 6.3.3 zakrývací funkce | 162 -- 6.3.4 Způsoby účinku | 164 -- 6.3.5 Charakterová maska | 164 -- 6.3.6 Loutka a postava | 167 -- 7. Rozhraní s médii | 169 -- 7.1 Mediální pojetí a mediální metafory | 169 -- 7.2 Události před kamerou | 172 -- 7.3 Mediální dějiny | 176 -- 7.4 Kulturní modely | 177 -- 7.5 Divadelní a mediální věda | 180 -- 8. Divadelnost I 183 -- 8.1 Modely divadelnosti | 183 -- 8.1.1 Aspekty divadla | 185 -- 8.1.2 Analýza diskurzu | 186 -- 8.1.3 Struktura divadelnosti | 187 -- 8.1.4 Teatralizace I 187 -- 8.2 Scénické události ve struktuře divadelnosti | 188 -- 8.2.1 Sousedství divadelních forem | 189 -- 8.2.2 K typologii nedivadla | 191 -- 8.2.3 Divadelní hra fluktuuje ve veřejném prostoru | 200 -- 8.2.4 Divadelnost konstituuje společnost | 203

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC