Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.8) Půjčeno:11x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2010
264 s. il. ; 24 cm

ISBN 978-80-247-2915-2 (brož.)
Pedagogika
angličtina
Obsahuje bibliografii na s. 245-250 a rejstřík
000187490
Úvod -- Představení knihy a možností jejího využití, představení jejích autorek a čtenářů a představení transakční analýzy -- Taktika -- Proč transakční analýza? -- Jak užívat tuto knihu -- 1. Učení a dospělí -- Jak se dospělí učí a jak na učení působí přesvědčení -- Co je učení? -- Cyklus zkušenostního učení -- Vztah mezi učením a vzděláváním -- Životní scénáře a učení -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 2. Hodnoty a potřeby -- Jak může pochopení stadií lidského vývoje zvýšit účinnost vyučování -- Vývojové cykly -- Uplatnění -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 3. Uzavírání smluv o učení -- Jak může pochopení procesu uzavírání smlouvy od samého začátku napomáhat učení -- Co se při učení odehrává -- Třístranná (nebo vícestranná) smlouva -- Psychologická vzdálenost -- Uplatnění myšlenek z této kapitoly -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura ---
4. Interakce -- Jak poznat vzorce chování a možnosti změny -- Jak komunikujeme -- Transakce -- Uplatnění myšlenek z této kapitoly -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 5. Poskytování a přijímání zpětné vazby -- Jak při své práci dávat a přijímat pozitivní a konstruktivní zpětnou vazbu -- Základní životní pozice: okna do světa -- Uspokojování vlastních potřeb -- Uplatnění myšlenek z této kapitoly -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 6. Navázání kontaktu -- Jak na druhé reagujeme v několika prvních minutách setkání a jak to ovlivňuje vyučování a učení -- Uplatnění myšlenek z této kapitoly -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 7. Styly práce -- Jak lépe porozumět sobě a svým studentům, a tak plánovat účinnější strategie vyučování a učení -- Hnací síly a styly práce -- Uplatnění koncepce při učení -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura ---
8. Posilování učících se -- Jak si plně uvědomovat sebe, druhé i situace, ku prospěchu vhodných způsobů reagování -- Vedení druhých -- Symbióza -- Znehodnocování -- Uplatnění -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 9. Zvládání konfliktu -- Jak využívat čas a zdravými postupy získávat pohlazení -- Co se to pořád děje? -- Uplatnění poznatků -- Řízení času -- Zdroj e pro plánování hodiny -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 10. Práce ve skupinách -- Co se odehrává ve skupinách, když rostou a mění se -- Váš skupinový obraz neboli „imago" -- Obrazy a styly vyučování -- Poznámky a prameny -- Literatura -- 11. Čas změny -- Co se stane, když se přiblíží konec učební skupiny -- Změna a vývojové cykly -- Uplatnění -- Zdroje -- Poznámky a prameny -- Literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC