Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.01.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3 (hodnocen1 x )
(11) Půjčeno:33x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2010
293 s. : il. ; 20 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)
ISBN 9788026202608 (ebook)
ISBN 8026202600 (ebook)
Obsahuje bibliografie a rejstříky
Popsáno podle tištěné verze
000187924
2 Zkoumání mediálního systému. Systémová analýza -- 3 Ekonomická analýza -- Monitoring inzerce a měření koncentrace -- 4 Analýza mediální organizace. Případová studie -- 5 Rutiny mediální produkce. Zúčastněné pozorování -- 6 Výzkum mediálních profesionálů. Dotazníkové šetření -- 7 Tematická agenda médií -- Kvantitativní obsahová analýza -- 8 Zkoumání obsahových významů. Sémiotická analýza -- 9 Analýza objektivity a jejího porušování -- 10 Zkoumání struktury mediálních textů -- Narativní analýza -- 11 Výzkum vizuálních sdělení. Obrazová analýza -- 12 Analýza diskurzu -- 13 Analýza sledovanosti médií -- 14 Zkoumání pozornosti. Oční kamera -- 15 Dekódování významů. Ohniskové skupiny -- 16 Krátkodobý účinek médií. Psychologický experiment -- 17 Dlouhodobý účinek médií. Nastolení agendy -- 18 Efektivita inzerce. Měření účinnosti inzertních sdělení -- 19 Zkoumání procesů a interakcí. Zakotvená teorie
(OCoLC)670479462
cnb002110012

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC