Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.7) Půjčeno:29x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
186 s. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3300-5 (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
000187939
1. Co je to manipulace -- 1.1 Běžný fenomén -- 1.2 Jak reagovat na manipulaci -- 1.3 Šest pravidel pro reakce na manipulaci -- 2. Typické manipulativní strategie -- 2.1 Blokáda -- 2.2 Prosazování se -- 2.3 Sabotáž rozhovoru -- 2.4 Sabotáž po rozhovoru -- 3. Elegantní obrana -- 3.1 Ptát se a naslouchat -- 3.2 Jak vést rozhovor věcně: konkretizující trychtýř -- 3.3 Ignorujte a pokračujte -- 3.4 Tvařte se nechápavě a vraťte rozhovor zpět -- 3.5 Přeskakující gramodeska -- 3.6 Změna perspektivy -- 3.7 Vystoupení ze situace -- 3.8 Jak reagovat na blokády -- 3.9 Jak přerušit rozhovor -- 4. Argumentační triky a scestné argumenty -- 4.1 Jak se můžete bránit -- 4.2 Černobílý pohled na věc -- 4.3 Výběr ze špatných alternativ -- 4.4 Falešné dilema -- 4.5 Klamná analogie -- 4.6 Pesimismus -- 4.7 Skluzavka -- 4.8 Nepřesná přesnost -- 4.9 Taktika s autoritou -- 4.10 Otrávená studna -- 4.11 Taktika evidentní skutečnosti ---
4.12 Taktika záruky -- 4.13 Taktika s tradicí -- 4.14 Taktika tabuizace -- 4.15 Taktika dokonalosti -- 4.16 Taktika nepodstatnosti -- 4.17 Osobní útok -- 4.18 Útok na nestrannost -- 4.19 Taktika zásadovosti -- 4.20 Emocionální apely -- 4.21 Taktika nastrčené osoby -- 4.22 Trik s trivialitou -- 4.23 Bludný kruh -- 4.24 Trik s množstvím -- 4.25 Trik s úhlem pohledu -- 4.26 Změna významu -- 4.27 Pojišťovací taktika a záchranné lano -- část 2: Trénink jak rozpoznat a odvrátit manipulaci -- 5. Ve víru emocí -- Dialog 1: Takhle už to dál nejde! -- Dialog 2: Odbory část 1 -- Dialog 3: Nová zakázka -- Dialog 4: Nový pokus -- 6. Falešné stopy -- Dialog 1: Rozhovor se zákazníkem část 1 -- Dialog 2: Asistentka -- Dialog 3: Odbory část 2 -- Dialog 4: Rozhovor se zákazníkem část 2 -- 7. Když zdání klame -- Dialog 1: Kritický rozhovor -- Dialog 2: Soupeřky -- Dialog 3: Odbory část 3 -- Dialog 4: U oběda -- Dialog 5: Jak si zachovat přehled ---
8. Udržování dobrých vztahů -- Dialog 1: Mluvíš mi z duše -- Dialog 2: Přání -- Dialog 3: Odbory část 4 -- Dialog 4: Na slovíčko -- Dialog 5: Kniha fotografií -- 9. Logika na vodě -- Dialog 1: Konec v nedohlednu -- Dialog 2: Téma „Horák" -- Dialog 3: Odbory část 5 -- Dialog 4: Ve vlaku -- Dialog 5: Co dělat? -- 10. Kauzální omyly -- Dialog 1: Přínos Cl -- Dialog 2: Odbory-část 6 -- Dialog 3: Motivační trénink? -- Dialog 4: Kalendář -- 11. Vyjednávači poker -- Dialog 1: Starý konflikt -- Dialog 2: Honorář část 1 -- Dialog 3: Honorář část 2 -- Dialog 4: Odbory část 7 -- Dialog 5: Honorář část 3 -- Dialog 6: Nové kanceláře -- 12. Nepřátelské útoky -- Dialog 1: Prásknutí dveřmi -- Dialog 2: Porada -- Dialog 3: Sokové mezi sebou -- Dialog 4: Pohovor se zaměstnanci -- 13. Každodenní snahy o manipulaci -- Dialog 1: Rýsuje se řešení -- Dialog 2: Nový šéf oddělení Cl -- Dialog 3: Personální rozvoj ---
Dialog 4: Fialovo vyjednávání
(OCoLC)614281707
cnb002032914

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC