Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
2 (hodnocen1 x )
(11.3) Půjčeno:102x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2010
239 s. : il., formuláře ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7367-755-8 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 178-182
Anglické a německé resumé
000188232
I Jak vnímají žáci můj předmět? -- Implicitní teorie dobré výuky předmětu z hlediska jeho obtížnosti, obliby a významu pro žáky -- 1. Žákovské postoje ke školním předmětům -- 2. Výpovědi žáků o jednotlivých předmětech vyučovaných na 2. stupni ZŠ -- z hlediska obliby, obtížnosti, významu a prospěchu -- 3. Vztahy mezi oblibou, obtížností a významností předmětu -- 4. Učitelova percepce žákovských postojů ke školním předmětům -- z hlediska jejich obliby, obtížnosti a významu ve srovnání s žákovskými postoji -- 5. Autodiagnostika učitelovy implicitní teorie dobré výuky -- 6. Klasifikace jako možný nástroj ovlivňování postojů žáků k vyučovacímu předmětu -- II Jaká je má představa úspěšného žáka? -- Implicitní teorie úspěšného žáka -- 7. Učitelovo pojetí úspěšného žáka -- 8. Pojetí úspěšného žáka učitelem pod zorným úhlem -- žákovy píle, nadání, výkonu a známky -- 9. Autodiagnostika učitelova pojetí úspěšného žáka v oblasti píle a nadání -- 10. Podíl učitele na výkonu žáků z hlediska rozvoje jejich kognitivních procesů -- 11. Autodiagnostika učitelova pojetí úspěšného žáka -- v oblasti rozumových schopností žáků -- III Vím, proč se žáci (ne)učí? -- Psychologická citlivost v oblasti motivace -- 12. Učitelův obraz o žákovi jako ukazatel jeho psychologické vnímavosti -- 13. Autodiagnostika v oblasti učební motivace žáků
-- 14. Autodiagnostika v oblasti výkonové motivace žáků -- 15. Práce s motivací ve třídě
(OCoLC)681492923
cnb002111272

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC