Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
1.5 (hodnocen2 x )
(8) Půjčeno:40x 
BK
Brno : Paido, 2007
94 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-85931-89-3 (brož.)
Popsáno podle dotisku 1. vyd., rok původního vydání neuveden
Obsahuje bibliografii na s. 93-94
000190952
Obsah // Úvod 7 // 1. Klasifikace poruch učení 9 // 2. Klasifikace poruch z hlediska matematického obsahu 11 // 2.1.1. Základní problematika 12 // 2.1.2. Postupné budování pojmu přirozeného čísla 15 // 2.1.3. Posloupnost přirozených čísel - řada čísel 22 // 2.2. Zápis čísel 24 // 2.3. Porovnávání přirozených čísel 32 // 2.4. Zaokrouhlování přirozených čísel 37 // 2.5. Rozklady čísel do deseti na dva sčítance 39 // 3. Problémy v oblasti početních operací 41 // 3.1.1. Pamětné sčítání 42 // 3.1.2. Písemné sčítání 48 // 3.2. Odčítání přirozených čísel 50 // 3.2.1. Odčítání pamétné 51 // 3.2.2. Písemné odčítání 54 // 3.3. Násobení přirozených čísel 57 // 3.3.1. Pamětné násobení 57 // 3.3.2. Písemné násobení 63 // 3.4. Dělení přirozených čísel 64 // 3.4.1. Dělení zpaměti v oboru násobilek 64 // 3.4.2. Dělení se zbytkem 67 // 3.4.3. Pamětné dělení mimo obor násobilek 68 // 3.4.4. Písemné dělení jednociferným dělitelem 69 // 3.4.5. Používání závorek 70 // 3.4.6. Náměty na hry a činnosti // procvičující numeraci a všechny operace 73 // 4. Slovní úlohy 77 // 4.1. Didaktické využiti zajímavých úloh a žertů 80 // 5. Počítání s jednotkami 81 // 6. Kalkulátory 84 // Slovo závěrem 91 // Literatura // 93

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC