Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15) Půjčeno:30x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 289-295, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000191209
Východiska marketingové komunikace -- 1.1 Marketing a komunikace -- 1.2 Teoretická východiska marketingové komunikace -- 1.2.1 Teorie komunikace -- 1.2.2 Komunikační proces -- 1.2.3 Psychologie a marketingová komunikace -- 1.2.4 Přesvědčivá komunikace -- 1.3 Shrnutí -- 1.4 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Cíle a strategie marketingové komunikace -- 2.1 Cíle marketingové komunikace -- 2.2 Komunikační mix -- 2.2.1 Optimalizace komunikačního mixu -- 2.3 Integrovaná marketingová komunikace -- 2.4 Výběr komunikační strategie -- 2.5 Rozpočet komunikační strategie a efektivnost -- 2.6 Sporné otázky komunikace -- 2.7 Shrnutí -- 2.8 Případová studie -- 2.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Komunikační mix -- 3.1 Reklama -- 3.1.1 Druhy reklamy -- 3.1.2 Média, jejich výběr, plánování, organizace -- 3.1.3 Hodnocení efektivnosti reklamy -- 3.2 Podpora prodeje ---
3.3 Přímý marketing -- 3.4 Public relations -- 3.5 Osobní forma komunikace osobní prodej -- 3.5.1 Prodejní aktivity -- 3.5.2 Prodejní proces a schopnosti obchodníka -- 3.6 Sponzoring -- 3.7 Veletrhy a výstavy -- 3.8 Shrnutí -- 3.9 Případové studie -- 3.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Marketingová komunikace mezi organizacemi -- 4.1 Unikátnost průmyslového prostředí -- 4.1.1 Zvláštnosti trhu -- 4.1.2 Odlišnosti spojené s výrobkem, cenou a distribucí -- 4.1.3 Specifika kupujícího -- 4.2 Reklama na průmyslovém trhu -- 4.2.1 Reklamní média -- 4.2.2 Sdělení -- 4.3 Nástroje podpory prodeje -- 4.4 Přímý marketing -- 4.5 Public relations a firemní image -- 4.6 Obchodníci -- 4.7 Rozpočet -- 4.8 Shrnutí -- 4.9 Případová studie -- 4.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Mezinárodní marketingová komunikace ---
5.1 Mezinárodní marketingový komunikační proces -- 5.2 Volba mezinárodní marketingové komunikační strategie -- 5.3 Přímý vstup na zahraniční trh -- 5.4 Delegace bez investic -- 5.5 Obchodní mezičlánky -- 5.6 Mezinárodní veletrh a výstava -- 5.7 Shrnutí -- 5.8 Případová studie -- 5.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Marketingová komunikace na internetu -- 6.1 Internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci -- 6.2 Prezentace firmy na internetu -- 6.3 Komunikační mix na internetu -- 6.3.1 Reklama na internetu -- 6.3.2 Public relations na internetu -- 6.3.3 Podpora prodeje na internetu -- 6.3.4 Přímý marketing na internetu -- 6.4 Nové formy komunikace v prostředí Web 2.0 -- 6.5 Shrnutí -- 6.6 Případová studie -- 6.7 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Trendy v marketingové komunikaci 21. století -- 7.1 Product placement -- 7.2 Guerillová komunikace ---
7.3 Mobilní marketing -- 7.4 Virální marketing -- 7.5 Word-of-Mouth, buzz marketing -- 7.6 Shrnutí -- 7.7 Případové studie -- 7.8 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura -- Závěry pro marketingovou komunikaci 21. století -- Studie mezinárodní marketingové komunikační politiky firmy McDonald’s
(OCoLC)670482229
cnb002125053

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC