Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3.0 (hodnocen2 x )
(18.5) Půjčeno:148x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2010
325 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-2742-4 (brož.)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 280-289, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické a německé resumé
000191257
O AUTOROVI -- 1. ÚVOD -- 2. TŘÍDNÍ KLIMA -- 2.1 Spolutvůrce třídního klimatu učitel -- 2.1.1 Classroom Life Život ve třídě -- 2.1.2 ,Jsem dobrým spolutvůrcem klimatu?" -- 2.2 Spolutvůrce třídního klimatu žák -- 2.3 Spolutvůrci třídního klimatu rodiče -- 2.4 Vyučovací metody a edukační aktivity -- 2.4.1 Suportivní výukové metody -- 2.4.2 Hra jako součást vzdělávání -- 2.4.3 Moderní didaktická technika -- 2.4.4 Zpětná vazba -- 2.5 Komunikace ve třídě -- 2.5.1 Odborná komunikace -- 2.5.2 Sociální komunikace -- 2.5.3 Jak komunikaci měřit? (CCQ) -- 2.6 Hodnocení -- 2.6.1 Být spravedlivý? -- 2.6.2 Chyby známkování aneb Jak a co hodnotit? -- 2.6.3 Četnost a váha známek -- 2.6.4 Klasifikační řády nebo kritéria pro každý předmět? -- 2.6.5 Závěry -- 2.7 Kázeňské vedení třídy -- 2.8 Vztahy mezi žáky ve třídě -- 2.9 Participace žáků -- 2.9.1 Participace žáků na řízení školy -- 2.9.2 Participace žáků na samosprávě třídy -- 2.9.3 Participace žáků na pravidlech -- 2.9.4 Participace žáků na výukových činnostech -- 2.10 Prostředí třídy -- 3. JAK MĚŘIT VE TŘÍDĚ? -- 3.1 Pedagogický romantismus -- 3.2 Kvantitativní nebo kvalitativní metodou? -- 3.3 Pozorování a rozhovor -- 3.4 Měření klimatu dotazníkem -- 3.4.1 Dotazník „Naše třída" -- 3.4.2 Dotazník B3 a B4 -- 3.4.3 Dotazník MCI -- 3.4.4 Dotazník CES -- 3.4.5 Měření klimatu jako způsob akčního výzkumu -- 3.4.6
Dotazník KLIT -- 3.4.7 Dotazník SCCQ -- 3.4.8 Dotazník LEI -- 4. KLIMA ŠKOLY -- 4.1 Klima školy versus kultura školy -- 4.2 Učitelé -- 4.2.1 Měření pedagogického sboru (OCDQ-RS) -- 4.2.2 Nástroj „Klima školy" -- 4.2.3 Inventář hodnocení spokojenosti učitelů (HSU) -- 4.3 Ředitel -- 4.4 Žáci -- 4.5 Rodiče -- 4.5.1 Válka o děti -- 4.5.2 Komunikace s rodiči -- 4.5.3 Zapojení rodičů do života školy -- 4.5.4 Měření spokojenosti rodičů -- 4.6 Víceletá gymnázia nebo základní školy? -- 4.7 Defenzivní a podvodné klima gymnázií -- 4.8 Klima na vysokých školách -- 4.9 Koncepty školy -- 4.9.1 Zdravá škola -- 4.9.2 Efektivní škola -- 4.9.3 Dobrá škola -- 4.9.4 Spokojená škola -- 5. JAK MĚŘIT VE ŠKOLE? -- 5.1 SWOT analýza -- 5.2 Měření klimatu školy -- 5.2.1 Dotazník CFK Ltd profil klimatu školy -- 5.2.2 Foxova „skládačka" tvorba vlastního klimatického nástroje -- 5.2.3 Jak měří „suchaři" a jak měří „machři" -- 5.2.4 Dotazník školního prostředí -- 5.3 Některá klimatická zjištění -- 5.3.1 J. Lašek a J. Mareš a jejich měření klimatu -- 5.3.2 Pražská skupina školních etnografii -- 5.3.3 H. Grecmanová a její šetření  -- 5.3.4 R. Čapek a jeho šetření sedmých ročníků ZŠ a víceletých gymnázií -- 5.4 Klimatické mantinely -- 5.5 Inspirace pro výzkumníka klimatu školy -- 6. PLÁN EVALUACE ŠKOLY -- Appendix -- 7. ZÁVĚR -- LITERATURA -- PŘÍLOHY -- Dotazník Život ve třídě
-- Dotazník Naše třída aktuální forma -- Dotazník Naše třída preferovaná forma -- Dotazník CCQ -- Dotazník CES aktuální forma -- Dotazník CES preferovaná forma -- Dotazník KLIT -- Dotazník SCCQ klima ve třídě -- Dotazník Nástroj LEI -- Odpovědní arch LEI -- Dotazníku OCDQ-RS úplné znění včetně instrukce -- Test školního klimatu -- Inventář hodnocení spokojenosti učitelů (HSU) -- Dotazník pro hodnocení školního klimatu -- Dotazník pro hodnocení třídního klimatu -- Dotazník školního prostředí -- SHRNUTÍ
(OCoLC)693930663
cnb002128139

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC