Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16) Půjčeno:32x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
210 s. : il. ; 21 cm

ISBN 978-80-247-3452-1 (brož.)
Žurnalistika a komunikace
000193082
1. Principy internetové publicistiky -- 1.1 Na úvod -- 1.2 Rozpojení času -- 1.3 Konvergence formátů -- 1.4 Revoluce ve zpětné vazbě -- 1.5 Virtuální žánry -- 1.6 Kritéria úspěchu -- 1.7 Hlavní znaky internetové publicistiky -- 1.8 Závěr -- 2. Vznik a vývoj publikování on-line -- 2.1 Iluze o konci světa -- 2.2 Na počátku byli vojáci -- 2.3 Předchůdci a nástup webu -- 2.4 Počátky webové publicistiky -- 2.5 Tradiční média a web -- 2.6 On-line publicistika v Česku -- 2.7 On-line publicistka ve světě -- 2.8 Závěr -- 3. Současná podoba internetové publicistiky -- 3.1 Typologie současných elektronických médií -- 3.1.1 Úvod -- 3.1.2 Webová média z pohledu obsahu a publika -- 3.1.3 Webová média z pohledu periodicity -- 3.1.4 Webová média z pohledu komerčního zaměření a ekonomického postavení -- 3.1.5 Webová média z hlediska jejich vztahu -- k médiím tradičním -- 3.2 Web jako produkt a zprávy jako služba -- 3.3 Webová média a jejich vztahy s autory -- 3.3.1 Honorování autorů -- 3.4 Technická konstrukce on-line médií -- 3.4.1 Web z hlediska uživatele -- 3.5 Web z hlediska autora a technologa -- 3.6 Bezpečnost webových médií -- 3.7 Webová publicistika v kontextu ostatních médií -- 4. Publikační systémy a informační systémy on-line -- redakcí -- 4.1 Statické a dynamické weby -- 4.2 Od prezentace k publikaci -- 4.2.1 On-line redakční systémy -- 4.3 Funkce moderního CMS -- 4.3.1 Dispozice --
4.3.2 Základní vlastnosti redakčních systémů -- 4.4 Typy publikačních systémů -- 4.4.1 Publikační systémy podle tvůrce a obchodního modelu -- 4.4.2 Publikační systémy podle základní -- technologie -- 4.5 Uživatel v publikačním systému -- 4.6 Publikační systém jako centrum redakce 1 -- 4.7 Vývoj 1 -- 4.8 Závěr 1 -- 5. Příprava textu pro web 1 -- 5.1 Proč text a proč pro web? 1 -- 5.2 Volba žánru a stylu 1 -- 5.2.1 Typy žánrů 1 -- 5.2.2 Použití žánrů ] -- 5.2.3 Komunikační styly ’ -- 5.3 Délka článku 1 -- 5.3.1 Mezititulky a kapitoly ’ -- 5.4 Volba titulku -- 5.5 Další textové komponenty článku -- 5.6 Typografická úprava článku -- 5.7 Aditivní text -- 5.8 Objektivita a vyváženost -- 5.9 Závěr -- 6. Životní cyklus článku v on-line médiu -- 6.1 Proč cyklus? -- 6.2 Cykly a periodicita u on-line médií -- 6.3 Byl jednou jeden článek aneb Fiktivní CoverStory 6 A Fáze v publikaci fáze publikace -- 6.5 Problematika mazání a změny vydaných článků -- 6.5.1 Stahování vydaných článků -- 6.5.2 Dílčí zásahy do vydaných článků -- 6.5.3 Zásadní změny vydaných komunikátů -- 6.6 Zvláštní úpravy -- 6.7 Proměny v čase -- 6.8 Závěr -- 7. Čtenář v prostředí on-line médií -- 7.1 Úloha publika v mediální komunikaci -- 7.2 Kdo je čtenář webových novin? -- 7.3 Chování čtenáře -- 7.4 Nevěrní čtenáři -- 7.5 Vztahy s publikem -- 7.6 Problém komentářů -- 7.7 Čtenáři, autoři
a blogosféra -- 7.8 Perspektivy -- 8. Inzerce v on-line médiích -- 8.1 Proč inzerce? -- 8.2 Počátky komerce a hledání peněz -- 8.3 Internetová bublina -- 8.4 Reklamní formáty na současném webu -- 8.5 Cíle inzerentů -- 8.6 Obchodní modely reklamy na internetu -- 8.7 Prodejci reklamního prostoru -- 8.8 Zacílení a personalizace reklamy -- 8.9 Jiné zdroje příjmů -- 8.10 Reklamní alternativy -- 8.11 Závěr -- 9. Nová média a webové služby -- 9.1 Web 2.0 -- 9.2 Sociální sítě -- 9.3 Instantní uživatelé -- 9.4 Webová média a odkazové služby -- 9.5 Média a mikrology -- 9.6 On-line média a blogy čtenářů -- 9.7 Média na Facebooku -- 9.7.1 Facebook jako publikační platforma -- 9.7.2 Facebook jako médium zpětné vazby -- 9.7.3 Facebook jako zdroj sebeprezentace -- 9.7.4 Agregace obsahu a udržení publika -- 9.8 Web 2.0 a sociální sítě v současném internetu -- 9.9 Závěr

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC