Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.5) Půjčeno:3x 
BK
Příručka
2. aktualiz. a rozš. vyd.
Brno : Computer Press, 2010
501 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-251-2878-7 (váz.)
"Vydáno ve spolupráci s Centrem pro výzkum informačních systémů - odbornou sekcí České společnosti pro systémovou integraci"--Obálka
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. [475]-482 a rejstřík
000194210
KAPITOLA I -- Od sběru informací k učící se organizaci -- 1. Informace jako hlavní zdroj podnikání -- 2. Baťova učící se organizace v počátcích svého budování -- 3. Moderní síťové učící se organizace -- 4. Rozhodující paradigma -- 5. Společenská odpovědnost jako součást strategie výhra/výhra -- 6. Baťa a jeho podnikový informační systém v 21. století -- KAPITOLA II -- Teorie a praxe podnikových informačních systémů -- 1. Strategické řízení jako podmínka úspěšného podnikání -- 2. Procesní řízení -- 3. Informační strategie v procesně řízené organizaci -- 4. Jak správně rozumět podnikovým informačním systémům -- 5. Jak informační systém podporuje konkurenceschopnost -- 6. Základní klasifikace informačních systémů -- KAPITOLA III -- Budování podnikových informačních systémů -- 1. Podnikový informační systém jako efektivní nástroj řízení -- 2. Životní cyklus podnikového informačního systému -- 3. Lidé jako kritický faktor úspěchu IT projektu -- 4. Řízení servisních služeb -- 5. Jak se připravit na implementační projekt -- KAPITOLA IV -- Plánování a řízení podnikových zdrojů -- 1. Jak správně rozumět ERP systémům -- 2. Klasifikace ERP systémů -- 3. Řízení ekonomického procesu -- 4. Řízení lidských zdrojů -- 5. Řízení majetku a správa kritických aktiv -- KAPITOLA V -- Trendy vývoje trhu s ERP systémy -- 1. Prehistoričtí předchůdci ERP
řešení -- 2. Informační systém Baťovy korporace 20. a 30. let -- 3. Nástup počítačů a zrod ERP systémů -- 4. Diverzifikace nabídky a vývoj trhu v počátcích 21. století -- 5. Jak funguje ERP trh -- 6. Hlavní trendy ERP trhu a jejich tvůrci -- 7. Obchodní modely dodávky a provozu ERP systémů -- 8. Český ERP trh a jeho hlavní charakteristiky -- 9. ERP a ekonomické systémy pro malé a střední podniky -- KAPITOLA VI -- Plánování a řízení výroby -- 1. Automatizace výrobního procesu -- 2. Operativní řízení výroby -- 3. Přehled základních řídicích metod a principů -- 4. Pokročilé plánování a rozvrhování výroby -- 5. Netradiční přístupy simulace, optimalizace a regulace -- KAPITOLA VII -- Řízení logistiky a dodavatelského řetězce -- 1. Jak správně rozumět podnikové logistice -- 2. Co je a jak funguje dodavatelský řetězec -- 3. Jak nahlížet na dodavatelský řetězec -- 4. Strategické řízení dodavatelského řetězce -- 5. SCM koncepce a hledání strategické pozice -- 6. Principy řízení dodavatelského řetězce -- 7. Společné plánování a predikce v dodavatelském řetězci -- 8. Vývoj českého APS/SCM trhu -- 9. Moderní technologie v dodavatelském řetězci -- KAPITOLA VIII -- Řízení vztahů se zákazníky -- 1. Od marketingových systémů k moderní CRM koncepci -- 2. CRM koncepce a strategická pravidla -- 3. Vícekanálová komunikace a kontaktní centrum -- 4. Automatizace obchodních
činností a podpora prodeje -- 5. Analytické CRM -- 6. Charakteristika světového a vývoj českého CRM trhu -- KAPITOLA IX -- Manažerské informační systémy -- 1. Jak správně rozumět základní terminologii -- 2. Jak funguje datový sklad -- 3. Na cestě k manažerským informačním systémům -- 4. MIS jako součást podnikové architektury -- 5. MIS a podpora konceptu Balanced Scorecard -- 6. Charakteristika světového a vývoj českého Bl trhu -- KAPITOLA X -- Integrace podnikových aplikací -- 1. Proč je nutné integrovat podnikové aplikace -- 2. Jak se integrují podnikové aplikace -- 3. Servisně orientovaná architektura a kompozitní aplikace -- 4. Co nabízí moderní EAI platformy
(OCoLC)730407538
cnb002168874

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC