Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.02.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:24x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2011
197 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-3320-0 (brož.)
Obsahuje rejstřík
"Nevyžaduje žádné předchozí znalosti"--Obálka
000194523
KAPITOLA 1 -- Mechanismy fungování sociálních sítí -- Jak funguje Facebook Jak sociální sítě fungují Kdo jsou uživatelé Facebooku Jak se uživatelé chovají -- Aktivní uživatel tvůrce a poskytovatel obsahu Aktivní uživatel hodnotíc a distributor Pasivní uživatel hodnotíc obsahu Pasivní uživatel pozorující autorita Pasivní uživatel pozorovatel -- Jak se šíří informace Jak se informace mění Jak fungují skupiny uživatelů Důvěra na sociální síti Sociální síť a svět mimo ni Typy komunikace -- KAPITOLA 2 -- Média a metody propagace -- Sociální sítě pro marketingovou komunikaci -- Twitter (www.twitter.com) Linkedln (www.linkedin.com) -- Plaxo (www.plaxo.com) MySpace (www.myspace.com) -- Možnosti prezentace na Facebooku -- Profil -- Fotografie na Facebooku -- Skupina -- Stránka -- Komunitní stránka Aplikace -- Propagace obsahu na Facebooku -- Propagace a uživatelé -- Sociální sítě v tradičních kampaních -- Sociální sítě ve značkové reklamě -- Sociální sítě v produktové reklamě -- Sociální sítě jako nástroj guerillového marketingu -- Sociální sítě v politické komunikaci -- Facebook a komunikace veřejné osoby Veřejná osoba a Twitter Ostatní sítě -- Proč je nutná příprava -- KAPITOLA 3 -- Plánování a příprava komunikace -- Kdo je naše publikum -- Volba vhodných nástrojů komunikace -- Prezentace prostřednictvím stránky Stránka s podpůrnou skupinou Pouze skupina Aplikace -- Prezentace
prostřednictvím profilu Tvorba složitějších prezentací -- Které další sítě využít -- Twitter Ostatní sítě -- Propojení s webem Integrace s dalšími metodami public relations -- Udržení kontaktu se stávajícími klienty Problém přecenění možností Časové rozvržení Konkrétní časový plán Personální obsazení Prezentace osoby Finanční otázka Finalizace plánu -- Vyhodnocování sociální prezentace Registrace do světa -- KAPITOLA 4 -- Realizujeme komunikaci -- Registrace uživatelského účtu na Facebooku -- Hledání přátel -- Příprava obsahu na Facebooku Založení stránky Pojmenování stránky Volba profilového obrázku Dotvoření struktury stránky Aktualizace na zdi stránky Využití poznámek Využití fotografií Přidání videa Zakládání událostí Nasazení vlastních aplikací Vytvoření skupiny na Facebooku -- Příprava obsahu naTwitteru -- Tvít z pohledu marketingu -- Využití retvítů, zmínek, odpovědí a soukromých zpráv Obsah vhodný ke zveřejnění Obsah nevhodný ke zveřejnění -- Řízení komunikační kampaně -- Latentní kampaň na Facebooku -- Úvodní propagace -- Využití vlastností sociální sítě -- Využití placené reklamy Propagace mimo Facebook Další fáze propagace Propagace obsahu na Twitteru Propagace skupiny na Facebooku Propagace aplikací -- KAPITOLA 5 -- Udržení a optimalizace komunikace -- Chování fanoušků -- Typologie uživatelů a komunikace s nimi Advokát --
Aktivní podporovatel -- Pasivní podporovatel -- „Neutrální" uživatel -- Konstruktivní kritik -- Destruktivní kritik (hater) -- Přechod z jednoho typu do druhého -- Komunikace s fanoušky -- Chování na stránce na Facebooku Komunikace ve skupině Členové skupiny -- Moderování komunikace -- Moderování stránky Moderování skupiny Neoficiální skupiny Sociální aktivity konkurence Moderování komunikace na Twitteru -- Obecně platná pravidla komunikace -- Exit Stratégy -- KAPITOLA 6 -- Opuštění sociálních sítí -- Proč vlastně sociální sítě opustit Vyřešení aktuálních závazků Vyřešení dlouhodobých vztahů Sanace komunikační platformy Co dělat po opuštění sociálních sítích
(OCoLC)730407816
cnb002172900

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC