Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

inspekce kvality služby (@@20121028-13:20:54@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(10.5) Půjčeno:42x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2011
135 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3849-9 (brož.)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. 132, bibliografické odkazy a rejstřík
000196971
1 Úvod k individuálnímu plánování -- 1.1 Co to je individuální plánování -- 1.2 Význam individuálního plánování -- 1.2.1 Význam individuálního plánování pro uživatele -- 1.2.2 Význam individuálního plánování -- pro poskytovatele -- 1.3 Péče a podpora -- 2 Legislativní rámec -- 3 Komunikace při jednání se zájemcem o službu -- 3.1 Pravidla pro jednání se zájemcem -- 3.2 Pravidla pro jednání se zájemcem vyžadujícím specifický přístup při poskytování informací -- 3.2.1 Komunikace s osobou se sluchovým postižením -- 3.2.2 Komunikace s osobou se zrakovým postižením -- 3.2.3 Komunikace při doprovodu osoby -- se zrakovým postižením -- 3.2.4 Komunikace s osobou se syndromem demence -- 3.3 Jednání se zájemcem s demencí -- 3.4 Pravidla pro odmítnutí zájemce -- 3.5 Zjišťování potřeb zájemce -- 3.5.1 Úvod ke zjišťování potřeb -- 3.5.2 Otázky Ivana Ulehly -- 3.5.3 Nastavování potřeb ze zjištěných schopností -- 3.5.4 Standardizované testy -- 4 Smlouva o poskytování pečovatelské služby -- 4.1 Vybraná ustanovení zákona o sociálních službách -- při uzavírání smluv -- 4.2 Vybraná ustanovení občanského zákoníku -- při uzavírání smluv -- 4.3 Vnitřní pravidla pro uzavírání smlouvy -- 4.4 Vzor smlouvy -- 4.5 Projednání smlouvy -- 4.6 Podepisování smlouvy -- 4.7 Vnitřní pravidla stanovená poskytovatelem -- pro poskytování pečovatelské služby -- Individuální plánování
personální a organizační zajištění -- 5.1 Klíčový pracovník -- 5.1.1 Kdo je klíčový pracovník -- 5.1.2 Požadavky na pozici klíčového pracovníka -- 5.1.3 Práva a povinnosti klíčového pracovníka -- 5.1.4 Vyjasnéní pozice klíčového pracovníka -- 5.2 Metody práce -- 5.2.1 Analýza (rozbor) dokumentace -- 5.2.2 Pozorování -- 5.2.3 Rozhovor -- 5.3 Vedení rozhovoru s uživatelem -- 5.3.1 Zásady vedení rozhovoru -- 5.3.2 Fáze rozhovoru -- 5.4 Osobní cíle -- 5.4.1 Zjišťování osobního cíle -- 5.4.2 Princip SMART -- 5.4.3 Dlouhodobé a krátkodobé cíle -- 5.4.4 Plánování kroků k naplnění cíle -- 5.5 Tvorba individuálního plánu -- 5.5.1 Uživatel odmítá písemné plánování -- 5.5.2 Plánování s uživatelem a jeho opatrovníkem -- 5.6 Přehodnocení individuálního plánu -- 5.7 Tvorba rizikových plánů -- 5.8 Co ještě -- Ukázky z plánování -- 6.1 První krok jednání se zájemcem o službu -- 6.2 Druhý krok smlouva o poskytování služby -- 6.3 Třetí krok tvorba individuálního plánu -- 6.4 Čtvrtý krok přehodnocení plánu -- 7 Slovníček pojmů -- Přílohy -- Příloha č. 1: Záznam o průběhu poskytovaných služeb -- Příloha č. 2: Rizikový plán -- Příloha č. 3: Test základních všedních činností (ADL) -- Příloha č. 4: Test instrumentálních všedních činností (IADL)
(OCoLC)746836748
cnb002192164

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC