Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.7) Půjčeno:116x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
206 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3341-8 (brož.)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 184-200, bibliografické odkazy a rejstříky
000196973
1. Neurofyziologické základy paměti a učení -- 1.1 Primární asociační struktura -- 1.2 Vybrané pedagogicky významné modely učení a paměti -- 1.2.1 Asociativní model paměti a učení -- 1.2.2 Model paměti determinovaný obsahem uložených informací -- 1.2.3 Kapacita lidské paměti -- 1.3 Vliv stresu na utváření paměťové stopy -- 1.4 Vliv motivace na utváření paměťové stopy -- 1.5 Spánek a učení -- 1.6 Edukační aplikace -- 1.7 Alternativní edukační strategie -- 2. Učební styl žáka a vyučovací styl učitele -- 2.1 Klasifikace učebních stylů -- 2.2 Strategie učení -- 2.3 Výkonnost jedince -- 2.4 Klasifikace vyučovacích stylů učitele -- 2.5 Edukační aplikace -- 2.5.1 Možnosti diagnostiky stylů učení žáků -- 2.5.2 Strategie neovlivňování stylů učení žáků v práci učitele -- 2.5.3 Strategie ovlivňování stylů učení žáků v práci učitele -- 2.5.4 Autoregulace učení -- 3. Dětská pojetí a vnitřní poznatkové systémy žáků -- 3.1 Struktura dětských pojetí -- 3.2 Geneze dětských pojetí, vznik pojmů -- 3.3 Diagnostika dětských pojetí a její význam v edukační praxi -- 3.4 Edukační aplikace -- 3.4.1 Vnitřní poznatkové systémy žáka v edukačních -- souvislostech -- 4. Dětská pojetí ve vztahu k pedagogickému konstruktivismu -- 4.1 Individuální konstruktivismus -- 4.2 Sociální konstruktivismus -- 4.3 Kritické přístupy k pedagogickému konstruktivismu -- 4.4 Edukační
aplikace -- 4.4.1 Obsah vzdělávání -- 4.4.2 Vzdělávací postupy -- 4.4.3 Role učitele v konstruktivistické výuce -- 4.4.4 Žák v konstruktivistické výuce -- 4.4.5 Pozitiva konstruktivistické výuky -- 4.4.6 Negativa konstruktivistické výuky -- 5. Didaktické přístupy k obsahu vzdělávání -- 5.1 Proces didaktické rekonstrukce -- 6. Využití psychodidaktických poznatků při učení a vyučování -- 6.1 „Repetitio est mater studiorum" -- 6.2 Důležitost logického systému -- 6.3 Není informace jako informace -- 6.4 Úskalí podobnosti -- 6.5 Zrádný multitasking -- 6.6 Použít nebo zapomenout -- 6.7 Nikdo není dokonalý -- 6.8 Time management
(OCoLC)746836326
cnb002185816

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC