Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.3) Půjčeno:58x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
172 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3612-9 (brož.)
Psyché
němčina
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
000199130
ČÁST I: TEORIE A PRAXE KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA -- 1. Úvod: Cesta jako cíl -- 2. Základy a jejich význam pro každodenní komunikaci -- 2.1 Vliv vnitřního světa -- 2.2 Vztah k poznatkům z neurověd -- 2.3 Závěry -- 3. Co je komunikace zaměřená na člověka? -- 3.1 Komunikace zaměřená na člověka a model ledovce -- 3.2 Komunikace zaměřená na člověka popis -- 4. Kontakt, naslouchání, porozumění, sdělování -- 4.1 Co znamená dobře naslouchat? -- 4.2 Aktivní naslouchání -- 4.3 Problémy a omezení aktivního naslouchání -- 4.4 Naslouchání sobě -- 4.5 Vyjadřování přiměřené dané situaci -- 5. Charakteristika komunikace zaměřené na člověka -- 5.1 Humanistický obraz člověka -- 5.2 Tři postoje zaměřené na člověka jako základ komunikace zaměřené na člověka -- 5.3 Komunikace zaměřená na člověka je určována vztahem -- 5.4 Komunikace zaměřená na člověka je orientována na vývojový proces -- 5.5 Závěry -- ČÁST II: PŮSOBNOST KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA -- 6. Encounterové skupiny podle Carla Rogerse -- 6.1 Původ, charakteristiky a tendence -- 6.2 Změny na základě encounterových skupin -- 6.3 Proces ve skupině/skupinový proces -- 6.4 Ukázky reakcí na encounterové skupiny -- 6.5 Shrnutí a vyhlídky -- 7. Komunikace v učení zaměřeném na člověka s využitím moderních technologií -- 7.1 Učení zaměřené na člověka samostatně a ve skupině -- 7.2 Integrace nových technologií
učení -- 7.3 Shrnutí -- ČÁST III: KLASICKÉ A AKTUÁLNÍ FORMY KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA -- 8. Dialog charakteristika, předpoklady a příklady -- 8.1 Dialog osobní pohled a vztah k aktivnímu naslouchání -- 8.2 Dialog podle Bohma kapacity a charakteristiky -- 8.3 Předpoklady zdařilých dialogů a kongruentních vztahů -- 8.4 K čemu vede dialog? Možné směry vývoje a výsledky -- 8.5 Proces v dialogických skupinách a encounterových skupinách zaměřených na člověka -- 8.6 Shrnutí: Postoje zaměřené na člověka jako základ pro schopnost dialogu -- 9. Počítačem zprostředkovaná komunikace -- 9.1 Limity komunikace zprostředkované počítačem -- 9.2 Možnosti komunikace zprostředkované počítačem -- 9.3 Počítačová komunikace a jednání zaměřené na člověka -- 9.4 Vzájemný vztah počítačové komunikace a komunikace zaměřené na člověka -- 9.5 Další informace z vlastní zkušenosti -- 10. Reflexe -- 11. Písemné vyjadřování -- 11.1 Srozumitelnost podle Langera, Schulze von Thuna a Tausche -- 11.2 Některé charakteristiky písemného vyjadřování podle Carla Rogerse -- 12. Komunikace zaměřená na člověka jakou cestou jí dosáhnout?
(OCoLC)757677542
cnb002201569

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC