Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.10.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:36x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
230 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-247-3563-4 (brož.)
Žurnalistika a komunikace
Obsahuje bibliografii na s. 211-218, bibliografické odkazy a rejstříky
000199132
Obsah // O autorech Úvod... // // 7 // 9 // 1. část - Společnost, média a masová komunikace ... // Mgr. Lukáš Urban, PhD. // 1. Komunikace a společnost... // 1.1 Specifika a funkce lidské komunikace... // 1.2 Exkurz do dějin lidské komunikace... // 1.3 Verbální a neverbální komunikace... // 1.4 Další formy lidské komunikace... // 1.5 Komunikační schéma... // 2. Masová komunikace... // 2.1 Předpoklady vzniku masové komunikace... // 2.2 Historické souvislosti vzniku a rozvoje masové komunikace. // 2.3 Masy a masová společnost... // 2.4 Masová komunikace: její definice a charakteristické znaky.. // 3. Masová média... // 3.1 Druhy médií... // 3.2 Funkce médií... // 3.3 Média a moc... // 3.4 Problémy médií... // 3.5 Kontrola a odpovědnost médií... // 4. Mediální produkt... // 4.1 Žurnalistika a zpravodajství...-... // 5. Publikum... // 5.1 Televizní diváci... // 6. Účinky médií... // 6.1 Vliv televize na diváka... // 6.2 Média a informační globalizace... // 7. Média a masová kultura... // 7.1 Masová kultura na pranýř!?... // 15 // 15 // 18 // 25 // 29 // 31 // 35 // 35 // 37 // 37 // 40 // .47 // .48 // .50 // .57 // .61 // .69 // .73 // .78 // .85 // ,.88 // ..93 // 102 // 104 // 109 // 110 // 5 // 2. část - Veřejné mínění...117 // Mgr. Josef Dubský // 1. Veřejné mínění a jeho výzkum...119 // 1.1 Veřejné mínění...120 // 1.2 Počátky zájmu o veřejné mínění...121 // 1.3 Veřejné mínění ve
20. století...122 // 2. Klíčové související pojmy...125 // 3. Tvorba a funkce veřejného mínění...129 // 4. Spirála mlčení...131 // 5. Fáma...133 // 5.1 Zrození fámy, její šíření a pravdivost...134 // 5.2 Fáma a média...137 // 5.3 Zánik fámy...137 // 6. Výzkum veřejného mínění...139 // 6.1 Realizace výzkumu veřejného mínění...141 // 6.2 Rizika výzkumu veřejného mínění...144 // 7. Výzkum veřejného mínění v ČR...149 // 8. Výzkum veřejného mínění v praxi...151 // 3. část-Vliv médií na konstrukci bezpečnostní reality...165 // doc. Karol Murdza, PhD. // 1. Bezpečnostní realita a postoj médií ? interpretaci // bezpečnosti...167 // 1.1 Mediální a bezpečnostní realita...167 // 1.2 Mediální dekonstrukce a simulace bezpečnostní reality...173 // 1.3 Sekuritizace bezpečnostních hrozeb a „agenda-setting“...176 // 1.4 Mediální konstrukce obrazu války...180 // 1.5 Terorismus jako specifická forma „public relations“...183 // 2. Prezentace násilí, vybraných druhů kriminality a etnických // konfliktů v médiích...187 // 2.1 Mediální násilí...187 // 2.2 Kriminalita v médiích versus realita kriminality...190 // 2.3 Strach z kriminality a morální panika...192 // 2.4 Formativní vliv mediálního násilí...195 // 2.5 Sexuální násilí a mediální konstrukce negativních genderových // stereotypů...200 // 2.6 Interetnické konflikty a mediální rasismus...204 // 2.7 Vliv médií na korupci
a vytváření protikorupčního prostředí...208 // Použitá literatura... 211 // Věcný rejstřík...219 // Jmenný rejstřík...225 // Seznam boxů, schémat a tabulek...229 // MASOVÁ KOMUNIKACE A VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ
(OCoLC)757676809
cnb002197102

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC