Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2011
203 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3609-9 (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
000200254
Úvodem: Sedm zásad pro jednání v mezních situacích -- Jazyková poznámka -- Zásada první: Udělejte si analýzu komunikačního partnera -- Analýza komunikačního partnera před vyjednáváním -- Jakou pozici a motivy má váš komunikační partner? -- Jaký obsah jednání očekává váš partner? -- Zjistěte si důležité informace -- Nechte komunikačního partnera sledovat -- Tipy pro přípravu najednání -- Analýza komunikačního partnera při jednání -- Využívejte analytické naslouchání -- Analyzujte mluvu komunikačního partnera! -- Prodávat a vyjednávat -- Správné řešení pro správný motiv -- Méně protestů -- Struktura otázek -- Upozorněte na motivy -- Předpokládejme, ze -- Analyzujte řeč těla komunikačního partnera! -- Analýza řeci téla -- Zásada druhá: Jděte za svým cílem s jasnou strategií -- Strategie -- Strategie první: vyvíjení tlaku -- Strategie druhá: uhýbání -- Strategie třetí: vyhovění -- Strategie čtvrtá: partnerství -- Strategie pátá: kompromis -- Jakou strategii byste měli použít? -- Jak důležité je pro vás dosažení dohody? -- Jak je rozdělena moc? -- Jaké společné zájmy mají obě strany? -- Jaké osobní vazby máte ke komunikačnímu partnerovi? -- Jaký vzájemný vztah byste si představovali po vyjednávání? -- Taktika -- Taktika první: objetí -- Taktika druhá: precedent -- Taktika třetí: nepravdy -- Taktika čtvrtá: sliby -- Taktika pátá: návrh kompromisu
-- Taktika šestá: lichocení -- Taktika sedmá: zlý a hodný policista -- Taktika osmá: zasedací pořádek -- Psychologický tip —jak vstupovat do místností -- Taktika devátá: odvolávání se na vyšší autoritu -- Taktika desátá: určování času -- Sami určujte, jak dlouho se bude o jednotlivých tématech mluvit -- Sami rozhodujte o tom, jak co nejlépe rozdělit dostupný čas -- Sami rozhodujte o tom, kdy je lepší jednání raději odročit -- Zásada třetí: Přesvědčte těmi pravými argumenty -- Nechte komunikačního partnera hovořit jako prvního -- Informujte komunikačního partnera o přínosech, které mu můžete -- nabídnout -- Jednejte o cílové oblasti, ne o cílovém bodu -- Dodržujte zásadu reciprocity -- Uveďte co nejméně argumentů -- Jako první uveďte svůj nejpádnější argument -- Kolik argumentů potřebujete? -- Mluvte řečí svého komunikačního partnera -- Přesvědčte emocionálním jazykem -- Navazujte na argumentaci komunikačního partnera -- Zaměřte se na nejslabší argument komunikačního partnera -- Zdůrazňujte pádnost, ne správnost svých argumentů -- Říkejte jen to, co chcete říci -- Když nemáte co říci, mlčte -- Zásada čtvrtá: Převezměte ve vyjednávání vůdčí roli -- Vliv stresu na vaši výkonnost -- Poznejte stres a využijte jej -- Vydejte se na tribunu -- Vyhněte se pasti instinktů -- Když budete napadeni nereagujte -- Nepracujte na akcích komunikačního partnera,
ale na svých -- reakcích -- Předejte problém druhému -- Zásada pátá: Ukažte svou moc -- Buďte si vědomi své moci! -- Ukažte svou moc! -- Postarejte se o to, aby vyjednávání nemohlo zkrachovat! -- Vyjednávání s nesympatickými osobami -- Vyjednávání s iracionálními osobami -- Vyjednávání s arogantními osobami -- Vyjednávání s osobami působícími příliš mocně -- Vyjednávání se skupinami -- A kdo jste vy? Jakou máte roli? -- Jak rozpoznat jednotlivé pozice? -- Jak k jednotlivým pozicím přistupovat? -- Důležité metody pro vyjednávání se skupinami -- Vyjednávání s drogově závislými -- Zásada šestá: Zlomte veškerý odpor -- Varujte komunikačního partnera -- Výstraha -- Výhružka -- Nikdy komunikačního partnera nezahánějte do rohu -- Emocionalizujte své varování -- Při využívání tohoto postupu se osvědčilo položit si následující otázky -- Neusilujte o vítězství na úkor komunikačního partnera, raději se ho -- snažte získat pro sebe -- Demonstrujte svou rozhodnost -- Když je vaše varování ignorováno -- Splňte svou výstrahu -- Nabídněte komunikačnímu partnerovi možnost ústupu -- Co když komunikační partner na vámi připravený můstek -- nevstoupí? -- Co když komunikační partner na vámi připravený můstek vstoupí? Nikdy se neuchylujte k vítěznému úsměvu -- Zásada sedmá: Postarejte se o to, aby dohoda byla dodržena -- Když je podepsáno: důvěřujte, ale prověřujte!
-- Celou dohodu podrobně zapište, aby nebyl prostor pro různé -- interpretace -- Písemné formulování dosažené dohody -- Utvrďte komunikačního partnera v tom, že se rozhodl správně
(OCoLC)746836335
cnb002185820

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC