Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16.6) Půjčeno:149x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
120 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3672-3 (brož.)
ISBN 978-80-247-7180-9 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7181-6 (online ; epub)
Pedagogika
Obsahuje bibliografie a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000200708
ÚVODNÍ SLOVO AUTORŮ 7 // 1. ÚVODEM 9 // 2. LAICKÉ MODELY VÝCHOVY 13 // 2.1 Úvodem 13 // 2.2 Laická podoba výchovy k samostatnému rozhodovaní, její vlivy // na vznik a zpevňování projevů nevhodného chování 13 // 2.2.1 Rozhodovaní v situacích, kdy jde o bezpečí, zdraví, pořádek 13 // 2.2.2 Podcenění významu vnitřních možností vychovávaných // pro samostatné rozhodování 18 // 2.2.3 Vliv osobních hodnot, potřeb, zájmů a postojů na zodpovědné // rozhodování 26 // 2.3 Laická podoba výchovy jako vnějšího ovlivňování chování vychovávaných, její vlivy na vznik a zpevňování projevů nežádoucího chování. 32 // 2.3.1 Výchova přeceňuje vliv vnějšího působeni vychovatele na změny // chování vychovávaných 32 // 2.3.2 Časté využívání trestů 39 // 2.4 Shrnutí 40 // 3. PRŮBĚH VYUČOVÁNÍ JAKO PŘETLUMOČOVÁNÍ OBSAHU UČIVA ŽÁKŮM. PRŮBĚH UČENÍ JAKO PŘEVZETÍ PREZENTOVANÝCH INFORMACI ŽÁKY 43 // 3.1 Popis vlivů uvedených podob učení a vyučování na vznik a zpevňování nežádoucího chování 43 // 3.1.1 Nerespektování učebních možností žáků, jejich aktivit a pozitivního prožívání učení 43 // 3.2 Shrnutí 64 // 4. STŘETY ROZDÍLNÝCH PŘEDSTAV, NÁZORŮ, POSTOJŮ, POTŘEB, ZÁJMŮ A HODNOT UČITELŮ A ŽÁKŮ -PODNĚTY KE VZNIKU KONFLIKTU 69 // 4.1 Úvod do problematiky 69 // 4.2 Nerespektování rozdílných představ, hodnot, potřeb učitelů a žáků vede ke střetům 70 // 4.2.1 Rozdílné představy učitelů a žáků o kritériích kvality osvojení učiva 70 // 4.2.2 Odlišné názory učitelů a žáků na jednotlivé vyučovací předměty 74 // ... předměty 83 // 4.2.4 Rozpory mezi laickým a vědeckým vymezením nových pojmů, dějů atd. 85 //
4.2.5 Rozdíl mezi učitelovou představou o žácích a jejich reálnými možnostmi i jejich sebehodnocením 88 // 4.2.6 Rozdíl mezi žákovou představou o ideálním učiteli a učitelovou představou o ideální osobnosti pedagoga 93 // 4.2.7 Rozdíl mezi představami učitelů a žáků o sociálním řádu školy 98 // 4.2.8 Rozdíly mezi osobními hledisky učitelů a žáků na volbu spolupracovníků a vůdců skupiny 100 // 4.2.9 Rozaíl mezi osobními modely pedagogické komunikace učitelů a žáků 104 // 4.3 Strategie řešení školních konfliktů vzniklých v průběhu vyučování 107 // 4.3.1 Strategie, tedy obecný plán postupu řešení školních konfliktů mezi učitelem a žáky 107 // 4.3.2 Řešení konfliktů prostřednictvím systému pokynů k práci, jimiž učitel navozuje, organizuje a koriguje činnosti žáků 113 // 4.3.3 Řešení konfliktů prostřednictvím přípravy, prezentace a organizace řešení herních nebo reálných životních situací 114 // 4.4 Shrnutí 115 // REJSTŘÍK 119
(OCoLC)773170908
cnb002226683

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC