1 Východiska a pojetí andragogické didaktiky -- 1.1 Vymezení andragogické didaktiky -- 1.2 Struktura a glosář hlavních pojmů -- 1.3 Modely procesů výuky dospělých -- 1.4 Didaktické aspekty učení dospělého -- 2 Základní činitelé didaktického procesu -- 2.1 Didaktické principy -- 2.2 Didaktické formy -- 2.3 Didaktické metody -- 3 Charakteristika vybraných metod vzdělávání dospělých -- 3.1 Monologické metody -- 3.2 Diskuzní metody -- 3.3 Případové metody (studie) -- 3.4 Inscenační metody -- 3.5 Ekonomické a manažerské hry -- 3.6 Metoda workshopu -- 3.7 Koučování -- 4 Speciální didaktické systémy -- 4.1 Sugestopedický koncept výuky -- 4.2 Superlearning ve vzdělávání dospělých -- 5 Didaktická relevance e-learningu -- 6 Didaktická relevance zážitkového vzdělávání dospělých -- 7 Lektor ve vzdělávání dospělých -- 7.1 Typy lektorů a jejich kompetence -- 7.2 Systémy vzdělávání lektorů -- 7.3 Příprava, realizace a hodnocení lektorské činnosti -- 8 Projektování vzdělávacího programu -- 8.1 Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb -- 8.2 Tvorba vzdělávacího programu -- 8.3 Metodika zjišťování účinnosti vzdělávacího programu