Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2011
300 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-2725-4 (váz.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Na obálce nad názvem: The Economist
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
000201167
ČÁST I: CHÁPÁNÍ STRATEGIE -- 1 co je podniková strategie? -- 2 Rozdílné pohledy na strategii -- ČÁST II: TVORBA STRATEGIE -- 3 síly, které strategii formují -- 4 Scénáře -- 5 Zdroje a strategie -- 6 Strategie růstu -- 7 Tvorba podnikové strategie a strategické myšlení -- ČÁST III: IMPLEMENTACE STRATEGIE -- 8 Vize -- 9 Implementace podnikové strategie -- 10 Strategické inovace -- n Strategické rozhodování -- 12 Konkurenceschopnost a orientace na zákazníka -- 13 Odbyt, marketing a budování značky -- 14 řízení znalostí a informací -- 15 řízení financí a rizik -- 16 Vedení lidí
(OCoLC)730407282
cnb002166934

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC