Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10) Půjčeno:10x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2011
254 s. : il. ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3317-3 (váz.)
ISBN 978-80-247-7245-5 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7246-2 (online ; epub)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 243-252, bibliografické odkazy a rejstřík
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům..
Anglické resumé
000201894
Předmluva // Věk kreativity / 11 // 1.1 Kreativita v současné ekonomice 12 // 1.2 Změny v chápání kreativity 14 // 1.3 Různé přístupy ke studiu kreativity 15 // 1.3.1 Kreativita jako zanedbávaná oblast výzkumu 15 // 1.3.2 Psychodynamický přístup ke zkoumání kreativity 17 // 1.3.3 Biografický přístup ke studiu kreativity 17 // 1.3.4 Psychometrický přístup kc zkoumání kreativity 18 // 1.3.5 Kognitivní (experimentální) přístup ke zkoumání kreativity 20 // 1.3.6 Biologický přístup ke studiu kreativity 21 // 1.3.7 Důraz na osobnost a motivaci ve studiu kreativity 22 // 1.3.8 Sociokultumí prostředí ve studiu kreativity (kontextové přístupy) 24 // 1.3.9 Integrovaný přístup ke studiu kreativity 27 // 1.4 Základní teoretická východiska definice kreativity 30 // 1.5 Vymezení kreativity a její struktura 43 // Shrnutí a závěr 51 // // Kreativita a inovace jedince 53 // 2.1 Kreativita jedince jako základní východisko uplatňování // a rozvíjení kreativního potenciálu organizace 54 // 2.1.1 Kreativita a kognitivní faktory 55 // 6 ¦ Kreativita a inovace v organizaci // 2.1.2 Rysy kreativní osobnosti 82 // 2.1.3 Motivace ke kreativitě 92 // 2.1.4 Znalosti 100 // 2.2 Kreativní proces 101 // 2.3 Objevování, rozvíjení a uplatňování v lastního kreativního potenciálu 107 // 2.3.1 Otevírání se vůči zkušenostem a utváření prokreativního postoje 107 // 2.3.2 Získávání kreativní zkušenosti 108 // 2.3.3 Uplatnění kreativity v selfmanagementu 111 // Shrnutí a závěr 115 // KAPITOLA 3 // Kreativita a inovace v týmu 117 // 3.1 Vymezení týmu 118 // 3.2 Role týmů v organizační kreativitě a inovačním procesu 119 // 3.3 Faktory podporující kreativitu a inovace na týmové úrovni 120 // 3.3.1 Faktory podporující kreativitu a inovace 120 //
3.3.2 Principy podporující kreativitu a inovace v týmech 124 // 3.3.3 Hlavni zásady pro podporu týmové kreativity a inovací 142 // 3.4 Diverzita týmových rolí 144 // 3.4.1 Týmové role 144 // 3.4.2 Rovnováha týmových rolí 146 // 3.4.3 Kreativita a týmové role 147 // 3.5 Vedení týmů a odlišnost funkcí mozkových hemisfér 148 // 3.5.1 Odlišnost funkcí mozkových hemisfér 148 // 3.5.2 Zvýšení kreativních výkonů týmu kombinací prvků obou hemisfér 152 // 3.6 Efektivita týmu a spiritualita pracoviště 157 // 3.6.1 Efektivita týmu 157 // 3.6.2 Spiritualita pracoviště a kreativita 157 // Shrnutí a závěr 167 // Kreativita a inovace v organizaci 171 // 4.1 Kreativita a inovace 172 // 4.1.1 Inovace 172 // 4.1.2 Typy inovací 172 // 4.1.3 Inovační proces 173 // 4.2 Kreativita a inovace v hospodářské soutěži 175 // 4.3 Strategie kreativity a inovací v měnícím se pracovním prostředí 176 // 4.4 inovativní organizace 178 // 4.4.1 Inovativní typ organizace 178 // 4.4.2 Organizační učení 182 // 4.5 Determinanty organizační kreativity a inovací 184 // 4.5.1 Organizační kultura 184 // 4.5.2 Organizační atmosféra 199 // 4.5.3 Styl vedení 207 // 4.5.4 Organizační zdroje 216 // 4.5.5 Organizační struktury a systémy 222 // 4.5.6 Kreativita, organizační praxe a spokojené bytí 228 // Shrnutí a závěr 231 // Resumé 235 // Summary 238 // Abecední seznam všech vyprodukovaných slov 241 // Literatura 243 // Rejstřík 253
cnb002236548

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC