Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
183 s. : il. ; 21 cm

ISBN 978-80-247-3780-5 (brož.)
Žurnalistika a komunikace
Obsahuje rejstřík
000228442
Úvodní poznámky -- Poznámka k autenticitě -- Poznámka k návodnosti -- Komu je určena tato kniha? -- 1. Úvod Krizová komunikace není ostuda -- 2. Principy mediální komunikace -- 2.1 Typologie médií -- 2.2 Co je zájmem médií? -- 2.3 Jak média získávají informace? -- 2.4 Jak novináři zpracovávají informace? -- 2.5 Morálka a etika médií -- 2.6 Zpětná vazba -- 2.7 Neprofesionální média -- 2.8 Vliv médií -- 2.9 Novináři jako lidé -- 2.10 Mediální role -- 2.11 Typy médií -- 2.12 Závěr -- 3. Krizová komunikace s médii: co, kdy, proč a jak -- 3.1 Komunikace a krizová komunikace -- 3.2 Mediální obraz a mediální dopady -- 3.3 Cíle krizové komunikace -- 3.4 Povaha krizové komunikace -- 3.5 Úloha managementu v krizové komunikaci -- 3.6 Situace pro krizovou komunikaci -- 3.7 Nástroje krizové mediální komunikace -- 3.7.1 Reagující tiskové zprávy a tisková prohlášení -- 3.7.2 Tiskové konference k exponovaným problémům a tiskový brífink -- 3.7.3 Získávání přímého prostoru v médiích -- 3.7.4 Krizová inzerce -- 3.7.5 Mediální lobbing -- 3.7.6 Společenská aktivizace a mediální zaštiťování se -- 3.7.7 Koncentrace a rozptylování problému -- 3.7.8 Externalizace problému -- 3.8 Použití nástrojů -- 4. Obecná pravidla krizové komunikace -- 4.1 Jak vidět média a jak se na ně dívat -- 4.2 Zásady komunikace -- 4.3 Co nikdy nedělat -- 4.4 Záznam a ověřování -- 4.5 Shrnutí -- 5. Nejběžnější
situace krizové komunikace -- 5.1 Neberte to osobně -- 5.2 Typické mediální problémy -- 5.2.1 Problém 1: Nežádoucí agenda -- 5.2.2 Problém 2: Nežádoucí obsah -- 5.2.3 Problém 3: Nekorektní článek (text) -- nebo autor -- 5.2.4 Problém 4: Upřednostňování konkurence., -- 5.2.5 Problém 5: Selektivní slepota -- 5.2.6 Problém 6: Mediální kampaň -- 5.2.7 Problém 7: Mediální smršť -- 5.2.8 Problém 8: Morální krize -- 6. Tváří v tvář médiím -- 6.1 Mediální role obviněného -- 6.2 Poskytování informací a komunikace -- se žurnalisty -- 6.3 Neformální komunikace -- 6.4 Otázky a odpovědi -- 6.5 Kolize a konfrontace -- 6.6 Mediální atak -- 6.7 Úplatky a dárky -- 7. Guerillový boj -- 7.1 Nepřímé prostředky krizové komunikace -- 7.2 Oslovení publikem a zpětná vazba -- 7.3 Malé sociální hnutí -- 7.4 Legální guerilla -- 7.5 Neformální nepřímá komunikace s novináři -- 7.6 Kompromitace guerillové aktivity -- 7.7 Vhodnost guerillového boje -- 8. Co potom?
cnb002256322

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC