Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3 (hodnocen1 x )
(2.3) Půjčeno:18x 
BK
EB
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2012
179 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4023-2 (brož.)
ISBN 978-80-247-7817-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7818-1 (online ; epub)
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na s. 176-177
000230647
O autorce // Předmluva // Úvod // 1 Zahájení semináře // 1.1 Přivítání a organizační záležitosti // Uvítací plakát // Organizační přehled a časový rozvrh Příběh // 1.2 Seznámení a navázání kontaktu // Řazení // Zuřivý reportér // Řada jmen // Centering // Rozhovory ve dvojicích s kartami // Karty s obrázky // Symbol nebo předmět // 1.3 Očekávání před seminářem // Cesta ve fantazii // Karty ve čtyřech barvách. // Otázky na kartách // Pohlednice // Čtyři začátky vět // Vnitřní kruh - vnější kruh // Skupinová myšlenková mapa // 1.4 Plánování semináře // Myšlenkové mapy // Karavana, řeka nebo cesta // Nástěnka s obrázky // Bazar // Přelepování // Zpracování tématu // 2.1 Uvedení do tématu // Cesta ve fantazii // Výstava // Asociační abeceda // Brainstorming na zemi // Výměna zkušeností formou skupinového flipchartu // Výukový plakát // Výuková krajina // Představení / trenérův skeč // IHf Koncert // 2.2 Formy přednášek // Metody // Minipřednáška (TEP) // Přednášky s kartami // IBS Co vím a co chci // Úvodní referát // 2.3 Práce v plénu a ve skupinách // Brainstorming - tempo 30 (podle Carmen Thomasové) Paradoxní brainstorming (podle Hedwigy Kellnerové) // Nikdo neví všechno, ale každý ví něco // Obláčkový koberec // Aktivování zážitků úspěchu // Dvě perspektivy (podle Stephana Rudého) // Myšlenková mapa na zemi // Skupinová myšlenková mapa // Učení v pohybu // Karty v místnosti // Výměnná burza (TEP) // Změna překážek v opory (TEP) // Kreativní hry pro pracovní skupiny // Každý pohne každým // Tabulka // Zpívaná výuková cesta Šeptanda // 3 Různé // 3.1 Hry na rozdělení do skupin // Vánoční řetězy // Třepací krabičky // Puzzle // Korunkové uzávěry nebo vlašské ořechy // Ve čtyřech rozích //
Znamení zvěrokruhu, datum narození, barva ponožek // Potřásání // Účastníci si mohou vybrat //130 // 3.2 Doprovodná cvičení 131 // Tak tě vidím 131 // První a poslední dojem 133 // Mezinárodní pozdrav 134 // Světlo a stín 137 // Velmi dobře umím 138 // 3.3 Malá kreativní cvičení // Listování // Záložkování (podle Carmen Thomasové) // 3.4 Tipy pro účastníky // Poznámky s nápady a „kotvy“ pro zapamatování // Kartotéka metod a her // Vývěska/inzertní plocha // Večerní hledání partnera //4 Vyhodnocení a závěr 145 // 4.1 Inventura a vyhodnocení 145 // Blesk 145 // 13 Check-in 146 // Ještě něco? 147 // 88 // Bodovací otázka // Ranní hra // Jaký byl den? // Hodnocení dne s partnerem // Pětiminutové video // Mentální integrace // Pokládání předmětů // Zpětná vazba pohybem // Popěvky a nesmysly // Nové a přínosné // Barometr nálady // Výloha (podle Carmen Thomasové) // Rybářská síť // Vyhodnocení s moderačními kartami // Pohlednice // Otevřený dopis // 4.2 Transfer // Dotazník k transferu // Pyramida (podle Dorothey Drieverové-Fehlové) // Pl ChRPU // Cesta ve fantazii // Zpět do běžného pracovního dne // 4.3 Závěr semináře // Moudrá rada (podle Klause W. Vopela) // Balíme kufr (podle Ulricha Baera) // Poselství na zádech // Darování slov (podle Klause W. Vopela) // Příloha // Témata seminářů, která jsou uvedena jako metodické příklady 175 // Doplňující literatura 176 // Glosář 178
(OCoLC)791315810
cnb002277700

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC