Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3 (hodnocen1 x )
(27.6) Půjčeno:193x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2012
293 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0085-7 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 273-285, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000230736
Obsah // Summary...? // Předmluva...13 // 1. Proč a jak zkoumat výukovou komunikaci...19 // Klára Šedavá. Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová. JiříZounek // 1.1 Pojem výuková komunikace...19 // 1.2 Metodologie výzkumného šetření...24 // 1.3 Metody sběru dat...28 // 1.4 Shrnutí ...39 // 2. Základní charakteristiky výukové komunikace...41 // Klára Šedavá // 2.1 Řeč školy...41 // 2.2 Struktura výukové komunikace: kdo ke komu mluví...44 // 2.3 Čas učitele a čas žáka v české školní třídě...47 // 2.4 Struktura výukové komunikace...49 // 2.5 Činnosti a komunikační formy ve vyučování...50 // 2.6 Shrnutí...51 // 3. Učitelské otázky...53 // Roman Švaříček // 3.1 Typy otázek...55 // 3.2 Shrnutí...72 // 4. Žákovské odpovědi...75 // Zuzana Šalamounová // 4.1 Žákovské odpovědi a vliv žákovského registru...76 // 4.2 Žákovské odpovědi a vliv učitelských otázek...79 // 4.3 Základní charakteristiky žákovských odpovědí...80 // 4.4 Kognitivní korespondence učitelských // otázek a žákovských odpovědí...86 // 4.5 Když se otázky a odpovědi nesetkávají aneb // Kognitivní nekorespondence ...91 // 4.6 Žákovské strategie při hledání odpovědí na otázky učitele ... 96 // 4.7 Shrnutí...108 // 5. Zpětná vazba...111 // Klára Šeďová, Roman Švaříček // 5.1 Typy zpětné vazby...111 // 5.2 Realizované výzkumy zpětné vazby...113 // 5.3 Zamlčené hodnocení jako základní zpětnovazební
mechanismus 115 // 5.4 Hlaborace odpovědí, interpretace chyb...117 // 5.5 Navigace žáků ? správné odpovědi...118 // 5.6 V pasti relativismu ...120 // 5.7 Co vlastně učitelé hodnotí? Tempo a forma...124 // 5.8 Šikovní žáci...128 // 5.9 Shrnutí...132 // 6. Komunikace iniciovaná žáky ...137 // Zuzana Šalamounová // 6.1 Žákovské otázky...139 // 6.2 Typy žákovských otázek...142 // 6.3 Žákovské komentáře...151 // 6.4 Shrnutí...158 // 7. Dialogické vyučování?...161 // Klára Šeďová // 7.1 Koncept dialogického vyučování...161 // 7.2 Co říkají naše data?...171 // 7.3 Potíže s dialogickým vyučováním // 7.4 Pokus o revizi... // 7.5 Shrnutí... // 202 // 205 // 211 // 8. Komunikace z pohledu učitelů...215 // Zuzana Šalamounová. Roman Švaříček // 8.1 Subjektivní teorie učitelů...216 // 8.2 Ideální podoba výuky očima učitelů...216 // 8.3 Vnímání reálné podoby výukové komunikace...219 // 8.4 Subjektivní teorie učitelů o stylu vedení třídy...226 // 8.5 Shrnutí...228 // 9. Vztahová rovina výukové komunikace: // mocenské konstelace ve školní třídé...231 // Klára Šeďová // 9.1 Definice moci...232 // 9.2 Jak s mocí nakládají učitelé...233 // 9.3 Žákovské vyjednávání ohledně moci...237 // 9.4 Mocenské konstelace ve školní třídě...238 // 9.5 Geneze a stabilita mocenských konstelací ...257 // 9.6 Tajemství IRF struktury odhaleno?...260 // 9.7 Shrnutí ...261 // 10. Závěr aneb Model
výukové komunikace...265 // Klára Šeďová. Roman Švaříček. Zuzana Šalamounová // 10.1 Typické nálezy...265 // 10.2 Model výukové komunikace...267 // 10.3 Kritéria dobré výukové komunikace...269 // 10.4 Na cestě ? novému výzkumu...271 // Seznam použité literatury...273 // Jmenný rejstřík...287 // Věcný rejstřík...289 // O autorech ...293
cnb002258059

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC