Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(48) Půjčeno:48x 
BK
Příručka
Vyd. 2.
Praha : Portál, 2012
159 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0106-9 (brož.)
Step by step
Obsahuje bibliografii na s. 159
000235797
Obsah // // Začít sp o lu // // ... // // 7 9 11 11 16 17 19 20 21 21 24 26 28 28 29 30 31 31 33 33 36 37 39 41 43 46 48 49 51 53 55 59 // // 1 H istorie p r o g r a m u Z ačít sp o lu v Č e sk é r e p u b l i c e ... 2 V ýchodiska p r o g r a m u Z a čít s p o l u ... Teoretická východiska ... Hlavní cíle program u Z ačít spolu v kompetencích d í t ě t e ... Hlavní záměry program u Z ačít s p o l u ... 3 Den v m a te řs k é š k o le s p r o g r a m e m Z a čít s p o l u ... Příchod dětí a ran n í ú k o l ... Volné hry a činnosti v centrech a k t i v i t ... Ranní k r u h ... Tělovýchovná c h v ilk a ... Hry a činnosti na dané tém a v centrech a k t i v i t ... Hodnotící k r u h ... Pobyt v e n k u ... Hygiena, příprava na stolování, o b ě d ... Odpolední odpočinek - spánek a jeho a lte r n a tiv y ... Odpolední hry a činnost do odchodu dětí d o m ů ... Přechody mezi č in n o s tm i... 4 P o d n ě tn é p r o s tř e d í a c e n tr a a k t i v i t ... Centra a k t i v i t ... D o m ácn o st... A teliér... D í l n a ... Knihy a p ísm e n a ... D r a m a tik a ... Pokusy a o b j e v y ... Kostky ... Manipulační a stolní h r y ... Voda - p í s e k ... H u d b a... Školní z a h ra d a ... Vycházky a v ý l e t y ... // // 5 // // \fZ ačít sp o lu // // 5 T e m atic k é p lá n o v á n í a in te g r o v a n é u č e n í č in n o s tm i a h ro u . Volba her a č in n o s tí... Formální zápis tem atických
plánů a p r o j e k t ů ... Příklad vytváření p r o je k tu ... Integrované učení hrou a čin n o stm i... 6 I n d i v i d u a l i z a c e ... N ěkteré oblasti, v nichž se děti l i š í ... Styly u č e n í ... Co musíme dělat, abychom opravdu individualizovali?... P o z o ro v á n í... Individuální plán pro dítě ... Diferencovaná m íra podpory dítěte d o s p ě lý m ... K ritéria individualizace podle Barbary W o lfo v é ... Oregonská m etoda hodnocení předškolních d ě t í ... // // 61 62 64 67 73 77 78 81 82 83 89 92 93 97 // // 7 I n te g r a c e d ě tí s e s p e c iá ln ím i v z d ě lá v a c ím i p o t ř e b a m i 103 1. Strategie pro fyzické z a řa z e n í... 105 2. Strategie pro sociální z a ř a z e n í ... 108 3. Strategie pro začlenění do procesu v ý u k y ...111 4. Strategie pro spolupráci s r o d i n o u ...117 8 S p o lu p rá c e s r o d i n o u ... 121 9 R ole u č ite le v p r o g r a m u Z a čít s p o lu 10 P ra c o v n í tý m v p r o g r a m u Z a čít s p o lu 11 E v alu ace p r o g r a m u Z a čít s p o lu ...129 ... 131 // // ... 133 // // 12 S y s té m v z d ě lá v á n í v p r o g r a m u Z a čít s p o l u ... 141 O v ě ře n í ú č in n o s ti p r o g r a m u Z a č ít s p o l u ... 143 L i t e r a t u r a ... 159 // // 6 // // \f

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC