Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(32.6) Půjčeno:293x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
155 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4100-0 (brož.)
ISBN 978-80-247-7845-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7846-4 (online ; epub)
Pedagogika
Obálkový podnázev: s praktickými ukázkami
Obsahuje bibliografii na s. 145-150, bibliografické odkazy a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000236192
ÚVOD 7 // 1. VÝUKA 8 // 1.1 Transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky 9 // 2. VYUČOVACÍ METODY 13 // 2.1 Klasifikace výukových metod 14 // 2.2 Vývoj vyučovacích metod 22 // 2.2.1 Antické Školství 22 // 2.2.2 Středověká Škola 23 // 2.2.3 Renesance 24 // 2.2.4 Jan Ámos Komenský 24 // 2.2.5 Johann Friedrich Herbart 26 // 2.2.6 Reformní pedagogika 27 // 2.2.7 Pragmatická škola 28 // 2.2.8 Pracovní škola 28 // 2.2.9 Činná škola // 2.2.10 Alternativní školství // 2.3 Kritéria volby metod 31 // 2.4 Preference výukových metod dnešními učiteli 32 // 3. METODY TRADIČNÍHO VYUČOVÁNÍ 36 // 3.1 Výhody a nevýhody tradičních a inovativních výukových metod ---38 // 3.2 Klasické výukové metody 40 // 3.3 Metody slovní 41 // 3.3.1 Metody slovní - monobgické 41 // 3.3.2 Metody slovní - dialogické 47 // 3.4 Metody názorně demonstrační 49 // 3.4.1 Předvádění a pozorování 49 // 3.4.2 Práce s obrazem 50 // 3.4.3 Instruktáž 51 // 3.5 Metody dovednostně praktické 53 // ss // 4. INOVATIVNÍ VÝUKOVÉ METODY 55 // 4.1 Metody diskusní // 4.2 Metody situační 60 // 4.3 Metody inscenační 63 // 4.4 Didaktická hra 64 // 4.4.1 Interakční didaktické hry 63 // 4.4.2 Simulační didaktické hry 72 // 4.4.3 Scénické didaktické hry 72 // 4.4.4 Další hlediska pro klasifikaci didaktických her 76 // 4.5 Metody heuristické, řešení problémů 77 //
4.6 Individualizovaná forma výuky 83 // 4.6.1 Systémy individualizované výuky 83 // 4.7 Samostatná práce žáků 85 // 4.8 Diferencované vjmčování 89 // 4.9 Skupinová výuka 90 // 4.9.1 Kooperativní výuka 93 // 4.10 Projektová výuka 93 // 4.10.1 Učení v životních situacích 99 // 4.10.2 Otevřené vyučování 101 // 4.11 Týmové vyučování IO9 // 4.12 Výuka dramatem ? // 4.13 Metody kritického myšlení 113 // 4.13.1 Třífázový model učení 114 // 4.13.2 Brainstorming ?9 // 4.13.3 Myšlenková mapa 121 // 4.13.4 Metoda I N. S E R. T 123 // 4.13.5 Pétilístek 126 // 4.13.6 Předvídáni 127 // 4.13.7 Řízené čteni 132 // 4.13.8 Zpřeházené vély I37 // 4.13.9 Volné psaní 138 // 4.13.10 Vím - Chci se dozvédét - Dozvédéljsem se 138 // 4.13.11 Podvojný deník 141 // ZÁVĚR // LITERATURA 145 // REJSTŘÍK VĚCNÝ 151 // REJSTŘÍK JMENNÝ 15$
(OCoLC)791319312
cnb002342092

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC