Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:18x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2011
212 s. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7367-857-9 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 212 a bibliografické odkazy
000237451
KAPITOLA 1 -- ■ Psychologická teorie -- Od každodenní výchovné praxe k teorii a od teorie zpátky ke každodenní -- výchovné praxi -- Je jedno, jak vychováváme? -- Co přinášejí děti rodičům? -- Co potřebují děti od rodičů? -- Psychologické potřeby dětí -- Mít dítě rád -- Jak má rádo dítě -- Technologie výchovy -- Synchronizace pozornosti a citu mezi rodiči a dítětem -- Mazlení -- Řeč -- Patřit někam -- Sbírejme doklady o životě dítěte i rodiny -- Význam dětství -- Co všechno na dítě působí? -- Způsob výchovy -- Čas pro dítě -- V čem se mění výchovné přístupy k dětem v posledních desetiletích? -- V čem ještě se změnily výchovné přístupy v posledních letech? -- Podpora dítěte -- Výchovné maličkosti -- Kde také problémy začínají? -- Jak souvisejí výchovné maličkosti v útlém věku dítěte s jeho budoucností? -- Normalita -- Zásady poznávání dítěte diagnostika -- Autentická rodičovská diagnostika -- Zobecnění diagnostických údajů -- KAPITOLA 2 -- ■ Ještě než se narodí -- Psychologie dítěte v těhotenství -- Mozartův efekt -- Příprava rodiny na příchod novorozence -- Příprava prarodičů na příchod dítěte -- Příprava sourozenců -- Příprava mužského partnera -- Příprava sebe samé -- Příprava na to, co pravděpodobně přijde -- První dítě -- KAPITOLA 3 -- ■ První rok -- První dny doma -- O sebeprosazování a o hranicích -- Jednotná
výchova -- Kdy potřebují rodiče odbornou psychologickou pomoc při výchově dítěte? -- Jak probíhá návštěva u psychologa -- Alternativní odborníci -- Co nás čeká a nemine konflikty -- První rok -- Vtištění imprinting -- Pevná vazba, připoutání attachment -- Význam rodičů pro vzdělání dítěte -- Na co se zaměřit při vzdělávání dítěte? -- KAPITOLA 4 -- ■ Batole (1-3 roky) -- Hrubá a jemná motorika -- Jazykový rozvoj -- Dvojí kód řeči Basil Bernstein -- Poruchy řeči -- Opožděný vývoj řeči -- Bilingvismus -- Sociální dovednosti -- Období vzdoru -- Kolektivní výchova v tomto období -- Atribuce -- Efekt očekávání Pygmalionův efekt sebenaplňující se předpověď -- Když se dítěti nedaří -- Vyhoření -- Strašení dětí -- Rozdíly mezi chlapci a dívkami -- Zóna nejbližšího vývoje -- Pozitivní psychologie -- KAPITOLA 5 -- ■ Předškolní věk (3-6 let) -- Mateřská škola -- Adaptace na mateřskou školu -- Zastrašující dokonalost -- Odložené uspokojení -- Potřebuje dítě vzory? -- Humor, legrace, ironie, výsměch -- Dětské lhaní a krádeže -- KAPITOLA 6 -- ■ Mladší školní věk (6-12 let) -- Vstup do základní školy -- Smysl vzdělání -- Internet ochrana dítěte -- Jak ochránit dítě před negativními vlivy médií? -- Informovaný souhlas při výchově a vzdělání dítěte -- Kdy začít s pěstováním dovedností u dětí? -- Jak vybrat pro dítě nejvhodnější základní
školu? -- Povinnosti školní a domácí a volná hra -- Domácí příprava, domácí úkoly -- Hodnocení -- Bezpečí -- Mluvme s dětmi -- Debatování -- Existuje pokrok ve výchově a ve vzdělání? -- Jak se dítě učí? Technologie učení -- Když dítěti škola nejde -- Nadané dítě -- Dobrý a špatný učitel -- Opakování ročníku -- Nechat být, nebo se snažit neustále? -- Matoušův efekt -- Naučená bezmocnost -- Šikanování ze strany dospělých -- Příprava na druhý stupeň základní školy, na pubertu
(OCoLC)730406497
cnb002156606

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC