Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(36.4) Půjčeno:182x 
BK
1. vyd.
Brno : Paido, 2008
127 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7315-175-1 (brož.)
ISBN 80-7315-175-8 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 12
Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu
400 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 111-122, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000237453
OBSAH // Úvod 7 // 1. Pojetí kurikula 9 // 1.1 Vzdělávání v moderní společnosti 9 // 1.2 Pojetí kurikula 13 // 1.3 Modelování kurikula 16 // 1.3.1 Vývojové tendence při realizaci kurikula 16 // 1.3.2 Modely kurikula 17 // 1.4 Formy a roviny kurikula 20 // 2. Obsah kurikula 23 // 2.1 Dimenze kurikula 23 // 2.2 Druhy učiva 26 // 2.3 Základní učivo 28 // 2.4 Modernizace kurikula 30 // 3. Kurikulum v dokumentech 33 // 3.1 Bílá kniha 33 // 3.2 Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 34 // 3.3 Standardy 36 // 3.4 Kurikulum, učební plán a učební osnovy 3 8 // 3.5 Kurikulum a učebnice 40 // 4. Výzkum kurikula 43 // 4.1 Kurikulární výzkum ve Spojených státech amerických 44 // 4.2 Kurikulární výzkum v německé oblasti 47 // 4.3 Kurikulární výzkum v České republice 60 // 4.4 Témata kurikulárního výzkumu 62 // 4.4.1 Výzkumy projektovaného kurikula 62 // 4.4.2 Výzkumy realizovaného kurikula 63 // 4.4.3 Výzkumy dosaženého kurikula 66 // 4.4.4 Výzkumy zaměřené na vztahy mezi formami existence kurikula 66 // 4.5 Přístupy a metody kurikulárního výzkumu 57 // 5. Žák a kurikulum 61 // 5.1 Žákovo pojetí učiva • 61 // 5.1.1 Žákovo pojetí učiva • 62 // 5.1.2 Diagnostika žákova pojetí učiva 63 // 5.1.3 Změna žákova pojetí učiva 64 // 5.2 Styl žákova učení « 65 // 5.2.1 Styl učení a mnohočetné inteligence ’ 68 // 5.2.2 Autoregulace učení 69 // 5.3 Absolvent základní školy 70 // 56.
Učitel a kurikulum • 75 // 6.1 Funkce učitele v současné škole * 75 // 6.2 Kompetence a znalosti učitele 78 // 6.2.1 Kompetence učitele * 78 // 6.2.2 Znalosti učitele • 81 // 6.3 Učitelovo pojetí výuky, jeho vyučovací styl a pedagogická kondice * 86 // 6.3.1 Učitelovo pojetí výuky • 86 // 6.3.2 Vyučovací styl učitele * 89 // 6.3.3 Pedagogická kondice učitele 90 // 6.4 Vytváření školního vzdělávacího programu 91 // 6.5 Kurikulum a metody výuky 96 // 6.6 Příprava budoucího učitele na práci s kurikulem 100 // 6.6.1 Východiska přípravy učitele na práci s kurikulem 101 // 6.6.2 Okolnosti ovlivňující situaci studenta učitelství // uprostřed proměn kurikul a ZŠ 102 // 6.6.3 Obsahová stránka přípravy budoucího učitele // na práci s kurikulem 103 // 6.6.4 Procesuálni stránka přípravy budoucího učitele // na práci s kurikulem 104 // Závěr 107 // Souhrn / Summary 109 // Literatura 111 // Seznam obrázků a tabulek 123 // Rejstřík věcný 125 // Informace o autorech 127 // 6
(OCoLC)320215322
cnb001849764

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC