Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(28.6) Půjčeno:143x 
BK
1. vyd.
Brno : MSD, 2011
153 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7392-169-9 (brož.)
Část. tištěno napříč
1500 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 105-107 a bibliografické odkazy
Část. anglický text
000237579
1 Historie a poslání Evropských škol -- 2 Požadavky na hodnocení v českých a Evropských školách -- 3 Hodnocení a sebehodnocení žáků -- 3.1 Význam hodnocení -- 3.2 Vztah mezi hodnocením a koncepcí vyučování -- 3.3 Vymezení základních pojmů -- 3.4 Funkce a typy hodnocení -- 3.5 Formy hodnocení -- 3.6 Hodnotící jazyk -- 3.7 Kritéria hodnocení -- 3.8 Hodnocení kompetencí -- 3.8.1 Všeobecné kompetence -- 3.8.2 Metody hodnocení všeobecných kompetencí -- 3.8.3 Specifické kompetence (dílčích výstupy) -- 3.8.4 Metody hodnocení specifických kompetencí -- 3.9 Sebehodnocení žáků -- 4 Pololetní a závěrečné Sumativní hodnocení -- v Evropských školách -- 5 Systém hodnocení
(OCoLC)761169327
cnb002223159

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC