1 Historie a poslání Evropských škol -- 2 Požadavky na hodnocení v českých a Evropských školách -- 3 Hodnocení a sebehodnocení žáků -- 3.1 Význam hodnocení -- 3.2 Vztah mezi hodnocením a koncepcí vyučování -- 3.3 Vymezení základních pojmů -- 3.4 Funkce a typy hodnocení -- 3.5 Formy hodnocení -- 3.6 Hodnotící jazyk -- 3.7 Kritéria hodnocení -- 3.8 Hodnocení kompetencí -- 3.8.1 Všeobecné kompetence -- 3.8.2 Metody hodnocení všeobecných kompetencí -- 3.8.3 Specifické kompetence (dílčích výstupy) -- 3.8.4 Metody hodnocení specifických kompetencí -- 3.9 Sebehodnocení žáků -- 4 Pololetní a závěrečné Sumativní hodnocení -- v Evropských školách -- 5 Systém hodnocení