Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
169 s. : il., formuláře ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3157-5 (brož.)
ISBN 978-80-247-6648-5 (online ; pdf)
Management
Obsahuje bibliografii na s. 165-169
000237780
1 Základní vymezení CSR // 1.1 Pojem CSR // 1.2 Souvislosti vzniku CSR // 1.3 Teorie CSR // 1.4 Oblasti CSR // 1.5 Přínosy CSR // 2 Společenská odpovědnost v organizacích // 2.1 Etika podnikání v CR // 2.2 Aktéři v oblasti CSR // 2.2.1 Soukromé firmy (korporace) // 2.2.2 Investoři // 2.2.3 Státy (veřejný sektor) // 2.2.4 Organizace občanského sektoru // 2.2.5 Ratingové agentury // 2.2.6 Evropská unie // 2.3 Aktivity organizací v oblasti CSR // 2.3.1 Sponzorství a dárcovství // 2.3.2 Nadace a podnikové nadační fondy // 2.3.3 Sociální marketing // 2.3.4 Reportování společenské odpovědnosti // 2.3.5 Další formy podpory // 2.4 Přístupy k CSR v různých organizacích // 2.4.1 Přístup organizace k CSR podle její velikosti // 2.4.2 Přístup organizace k CSR dle závislosti jejího zisku na dobré pověsti u zákazníků // 2.4.3 Přístup organizace k CSR podle jejího vlastnictví // 3 Zavádění CSR koncepce v organizacích // 3.1 Motivace organizace ke společensky odpovědnému chování // 3.1.1 CSR a ziskovost organizace // 3.1.2 CSR a loajalita zákazníků // 3.1.3 CSR a motivace zaměstnanců // 3.1.4 CSR a image firmy // 3.1.5 CSR a dostupnost kapitálu // 3.2 Zavádění CSR v organizaci // 3.3 Tvorba CSR koncepce v organizaci // 3.3.1 Zjištění hlavních motivačních faktorů pro tvorbu CSR koncepce // 3.3.2 Identifikace klíčových CSR vizí organizace // 3.3.3 Zhodnocení současného stavu CSR v organizaci // 3.3.4 Vnitřní analýza sebehodnocení organizace // 3.3.5 Analýza vnějšího okolí // 3.3.6 Stakeholdeři // 3.3.7 Stanovení hlavních CSR témat a cílů // 3.3.8 Vytvoření akčního plánu CSR aktivit // 3.3.9 Návrh způsobu monitorování výsledků realizovaných CSR aktivit // 3.3.10 Reporty // 3.4 Komunikace CSR // 3.4.1 Důvody a výhody komunikace o společenské odpovědnosti //
3.4.2 Cílové skupiny CSR aktivit // 3.4.3 Obsah komunikace CSR aktivit // 3.4.4 Forma komunikace CSR aktivit // 4 Hodnocení CSR // 4.1 Způsoby měření CSR // 4.1.1 Exaktní metody hodnocení CSR // 4.1.2 Indexové a benchmarkingové metody hodnocení CSR // 5 Současná praxe a trendy v CSR // 5.1 Současný stav konceptu CSR v ČR // 5.2 Návrh pro vytvoření systémových podmínek k posílení CSR // v ČR // 5.2.1 Přijetí jednotné strategie CSR // 5.2.2 Zdůvodnění potřebnosti nové strategie konceptu CSR // 5.2.3 Koncept CSR v době recese // 5.2.4 Propagace konceptu CSR jeho smyslu a efektů // pro budoucí generace // 5.2.5 Podpora konceptu CSR // 5.2.6 Uznání a ocenění společensky odpovědných firem a jejich partnerů v oblasti CSR // 5.2.7 Posilování transparentnosti a důvěryhodnosti o konceptu CSR // 5.2.8 Přijetí normy pro oblast CSR // 5.2.9 Spolupráce s ostatními státy v oblasti CSR // Závěr // Příloha A // Výzkum v oblasti CSR v ČR // Výzkumný problém a cíle výzkumu // Použité metody výzkumu // Kvalitativní výzkum // Kvantitativní výzkum // Hlavní závěry a výsledky výzkumu // Příloha B // Příklad uplatňování CSR ve firemní praxi skupina Czech Coal // Identifikace klíčových stakeholderů a zjišťování jejich očekávání // Stanovení cílů v jednotlivých oblastech udržitelného rozvoje // Naplňování cílů udržitelného rozvoje // Poskytování pracovních míst a péče o zaměstnance // Podpora zkvalitnění života obyvatel regionu // Monitoring a reporting udržitelného rozvoje // Nefinanční reporting // Stakeholder engagement // Sociologický výzkum názorů zaměstnanců // Výzkum značky // Program Monitoring faktorů udržitelného rozvoje // Publikace a komunikace výsledků udržitelného rozvoje // Přínosy reportu v marketingu (zákazníci) a u dalších skupin stakeholderů // Literatura
(OCoLC)641506633
cnb002094549

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC