Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.09.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
4 (hodnocen1 x )
(7.3) Půjčeno:22x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2012
184 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-247-4036-2 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
000237786
Obsah // Úvod... 11 // Část I Základy...13 // 1 Monitorování srdeční frekvence pro maximální výkonnost...14 // Čtyři složky zdatnosti...14 // Osobní předpoklady...17 // Stupnice subjektivně vnímané námahy...18 // Co všechno srdeční frekvence ukazuje...18 // Srdeční frekvence...19 // Vztah mezi intenzitou, srdeční frekvencí a spotřebou kyslíku...20 // Závislost energetického výdeje na srdeční frekvenci a V02...26 // 2 Vyhodnocování a úprava tréninkových pásem...28 // Hodnoty srdeční frekvence: fakta a mýty...28 // Určení maximální srdeční frekvence...30 // Výpočet plánované srdeční frekvence a určení tréninkových pásem...31 // Kontrola hodnot vyhodnocením vlastních pocitů...34 // Faktory ovlivňující klidovou a cvičební srdeční frekvenci...35 // Vyhodnocování a korekce tréninkových pásem...39 // 3 Jak sporttester nejlépe využít... 40 // Kontrola hod not...40 // Možné technické obtíže...41 // Nové technologie...43 // Část II Trénink...45 // 4 Další faktory ovlivňující rozvoj sportovně specifické zdatnosti ...46 // Jaké jsou způsoby produkce energie?...46 // Nároky na zdatnost v různých sportech...49 // Monitorování srdeční frekvence v různých energetických systémech...50 // 5 Rozvoj aerobní vytrvalosti... 52 // Fyziologické adaptace na vytrvalostní trénink...52 // Rozvoj základní vytrvalosti...54 // Tréninkové metody pro rozvoj základní vytrvalosti...55 // Délka
tréninkové jednotky zaměřené na rozvoj základní vytrvalosti...57 // Ukázka tréninkového schématu pro rozvoj základní vytrvalosti...57 // Přechod ke zvyšování vytrvalosti...58 // Ukázka tréninkového schématu pro rozvoj vytrvalosti...59 // Udržování aerobní vytrvalosti...61 // 6 Zvyšování anaerobního prahu...62 // Fyziologické adaptace při rozvoji tempové vytrvalosti (trénink v oblasti ANP)...62 // Rozvoj tempové vytrvalosti...63 // Hlavní přínos tréninku v oblasti anaerobního prahu...65 // Přechod ? tréninku tempové vytrvalosti...65 // Tréninkové metody pro rozvoj tempové vytrvalosti...66 // Příklad tréninkového plánu pro rozvoj tempové vytrvalosti...67 // Fyziologické adaptace na trénink speciální vytrvalosti...69 // Rozvoj speciální vytrvalosti...69 // Přechod ? tréninku speciální vytrvalosti...70 // Tréninkové metody pro rozvoj speciální vytrvalosti...70 // Příklad tréninkového plánu pro rozvoj speciální vytrvalosti...73 // 7 Rozvoj rychlostní vytrvalosti a maximální rychlosti...75 // Fyziologické adaptace při tréninku rychlostní vytrvalosti a rychlosti...77 // Rozvoj rychlostní vytrvalosti a maximální rychlosti...78 // Přechod ? tréninku rychlostní vytrvalosti a rychlosti...80 // Tréninkové metody rozvíjející rychlostní vytrvalost a rychlost...80 // Kdy začít s intervalovým tréninkem nebo s tréninkem SCVI...85 // Ukázka tréninku pro rozvoj rychlostní vytrvalosti a rychlosti...85
// Zotavení mezi tréninky s vysokou intenzitou zatížení...86 // Část III Tréninkové programy...89 // 8 Tvorba účinného tréninkového programu...90 // Faktory, které mají vliv na sestavování tréninkového programu...91 // Periodizace... // Princip progresivního zatěžování...93 // Sledování zlepšení a zotavení...94 // Sestavování tréninkového programu...97 // 9 Chůze...gg // Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...99 // Určení maximální srdeční frekvence při chůzi...101 // Stanovení tréninkových pásem...?2 // Výběr tréninkového programu... // Jak pokračovat dál... q6 // 10 Rekreační a výkonnostní běh... *107 // Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...109 // Stanovení běžecké maximální srdeční frekvence...11 o // Stanovení běžeckého anaerobního prahu...111 // Stanovení tréninkových pásem... // Výběr tréninkového programu... // Jak pokračovat dál... // 11 Jízda na kole... // Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...125 // Stanovení tréninkových pásem...126 // Výběr tréninkového programu...127 // Příprava na závod na 160 km... 31 // Jak pokračovat dál... // 12 Plavání... 133 // Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...134 // Stanovení tréninkových pásem...134 // Výběr tréninkového programu...135 // Jak pokračovat dál...142 // 13 Triatlon...143 // Stanovení tréninkových pásem...144 // Výběr tréninkového programu...144 // Jak pokračovat dál...152 // 14 Veslování...[...153
// Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...154 // Stanovení tréninkových pásem...155 // Výběr tréninkového programu...155 // Jak pokračovat dál...163 // 15 Běh na lyžích...164 // Hodnocení aktuální úrovně zdatnosti...165 // Stanovení tréninkových pásem...165 // Výběr tréninkového programu...166 // Jak pokračovat dál...169 // 16 Týmové sporty...170 // Složky zdatnosti v týmových sportech...170 // Určení maximální srdeční frekvence...171 // Sledování srdeční frekvence a trénink v týmových sportech...171 // Rejstřík...177
(OCoLC)798994164
cnb002361406

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC