Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.2) Půjčeno:83x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
253 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4054-6 (brož.)
ISBN 978-80-247-8074-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8075-7 (online ; epub)
Pedagogika
Obálkový podnázev: pro odborné vzdělávání
Obsahuje bibliografii na s. 240-248 a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000239056
Předmluva 9 // 1. Základy vysokoškolské pedagogiky H // 1.1 Strategic vysokoškolského vzdélávání a výuky 12 // 1.1.1 Strategie vysokoškolského vzdélávání na mezinárodní // a evropské úrovni 13 // 1.1.2 Strategie vysokoškolského vzdélávání na národní úrovni 14 // 1.1.3 Strategie vysokoškolské výuky na úrovni vysoké Školy.18 // 1.1.4 Strategie výuky na vysoké škole s ohledem na typy studentů 19 // 1.2 Obsah vzdelávaní a jeho transformace 22 // 1.3 Výchovně-vzdělávací cíl 24 // 1.4 Didaktické prostředky ve vysokoškolské výuce 25 // 2. Základy psychologie pro vysokoškolské pedagogy 34 // 2.1 Psychologie osobnosti 34 // 2.1.1 Vymezeni osobnosti 34 // 2.1.2 (Anitele působící na rozvoj osobnosti 33 // 2.1.3 Struktura osobnosti 35 // 2.1.4 Dynamika - motivace osobnosti 41 // 2.2 Psychologické principy sociální komunikace 42 // 2.2.1 Co je sociální komunikace 42 // 2.2.2 Proč komunikujeme? 43 // 2.2.3 Složky komunikačního procesu 44 // 2.2.4 Bariéry efektivní komunikace 47 // 2.2.5 Komunikační kontinuum 49 // 2.3 Transakční analýza - osobnostní a komunikační teorie 31 // 2.3.1 Egostavy 51 // 2.3.2 Transakce 33 // 2-3-3 53 // 2.?.4 Životní pozice 34 // 2.4 Řešení zátěžových situací 55 // 2.4.1 Pojem stres 55 // 2.4.2 Psychická odolnost 63 // 2.4.3 Zdroje odolnosti v prostředí 71 // 3. Profesní standard vysokoškolského učitele 73 // 3.1 Trendy a strategie reforem 73 // 3.2 Model profesního rozvoje 74 // 3.3 Profesní standard 76 // 3.4 Profesní příprava 80 // 4. Rozvoj dovedností v pedagogické komunikaci 81 // 4.1 Komunikativní kompetence vysokoškolského učitele a její funkce 82 // 4.1.1 Funkce komunikativní kompetence v práci vysokoškolského učitele 83 // 4.1.2 Obecné schéma vývoje komunikativní kompetence vysokoškolského učitele 83 //
4.1.3 Hodnocení komunikativní kompetence vysokoskobkého učitele 84 // 4.1.4 Moderní pedagogická komunikace - přechod // k humanizujícím formám komunikace na vysokých školách 86 // 4.2 Využívání prostředků verbální a nonverbální komunikace 88 // 4.3 Zásady příprav a realizace prezentace s podporou prezentačního programu 92 // 4.3.1 Výběr vhodných technických prostředků (didaktické techniky) a technologie jejich využívání 92 // 5. Psychické zvláštnosti vysokoškolských studentů 96 // 5.1 Rozdělení vysokoškolských studentů 96 // 5.2 Psychická charakteristika adolescentů 101 // 5.3 Psychická charakteristika mladších dospělých 104 // 5.4 Psychická charakteristika středních dospělých 110 // 5.5 Psychická charakteristika starších dospělých 113 // 5.6 Současní vysokoškolští studenti 117 // 5.7 Role vysokoškolských studentů 119 // 6. Výuka studentů se speciálními vzdělávacími potřebami 121 // 6.1 Postavení současné speciální pedagogiky 121 // 6.2 Struktura referenčního pole speciální pedagogiky v akademickém prostředí 123 // 6.3 Vysokoškolská speciální pedagogika 124 // 6.4 Pedagogická charakteristika vysokoškolského studenta se speciálními potřebami, jež vnikly v důsledku zrakového postižení 125 // 6.5 Vysokoškolský student se sluchovým postižením 130 // 6.6 Vysokoškolský student se specifickými poruchami učení 136 // 6.7 Vysokoškolský student s omezením hybnosti, tělesným postižením, chronickým onemocněním a oslabením 140 // 6.8 Vysokoškolský student s narušenou komunikační schopností 141 // 6.9 Podpora vysokoškolských studentů se speciálními potřebami - důležitý úkol do budoucna 142 // 7. Didaktická technika a informační technologie 144 // 7.1 Materiální didaktické prostředky 144 // 7.2 Učební pomůcky 14? //
7.3 Didaktická technika 152 // 7.4 Technické výukové prostory a účelová zařízení 157 // 7.5 Informační a komunikační technologie ve vzdělávání 158 // 7.5.1 Digitální generace studentů I59 // 7.5.2 Osobni vzdělávací prostředí 160 // 7.5.3 Internet jako prostředí pro vzdélávání 161 // 7.5.4 E-vzdělávání 164 // 7.5,5 E-learning I67 // 7.5.6 M-learning 172 // 7.5.7 Web 2.0 173 // 7.5.8 RSS 179 // 7.5.9 Podcasting 180 // 7.5.10 Multimédia 180 // 7.5.11 Blogy 181 // 7.5.12 Wiki systémy 183 // 7.5.13 Vérohodnost digitálních zdroji 184 // 7.5.14 Ochrana duševního vlastnictví digitálních zdrojů 186 // 7.5.15 Licencování digitálních zdrojů 191 // 8. Evaluace ve vzdělávání, hodnocení výsledků výuky 194 // 8.1 Evaluace ve vzdělávání 194 // 8.1.1 Systém evaluace vzdělávacího procesu na ČZU v Praze 194 // 8.2 Metodika zjišťování výsledků vzdělávání 203 // 8.2.1 Ústní examinace 207 // 8.2.2 Písemné zjiliování výsledků ve vzdélávání - didaktické testy 208 // 9. Vybrané aspekty vzdělávání na vysoké škole 226 // 9.1 Pedagogická role a styl učitele a studenta na vysoké škole.226 // 9.2 Úspěšnost studenta a hodnocení výsledků studia 230 // 9.3 Sebereflexe učitele 233 // 9.4 Efektivita vzdělávání 235 // Literatura 240 // Rejstřík 249
(OCoLC)815381070
cnb002374691

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC