STRATEGIE UČENÍ SE CIZÍMU JAZYKU. Dotazník pro žáky. // Obsah // 1. Úvod ...5 // 1.1 Úloha nástroje při autoevaluaci školy // 2. Místo strategií učení se cizímu jazyku ve vzdělávání...6 // 3. Koncept strategií učení se cizímu jazyku...7 // 4. Klasifikace strategií učení se cizímu jazyku v dotazníku...7 // 5. Součásti evaluačního nástroje...9 // 5.1 Dotazník pro žáky // 5.1.1 Dotazník pro žáky ZŠ // 5.1.2 Dotazník pro žáky SŠ a JŠ // 5.2 Dotazník pro učitele ZŠ, SŠ a JŠ // 5.3 Zprávy z evaluačního nástroje // 6. Administrace dotazníku...11 // 7. Upozornění pro práci s výsledky...13 // 8. Návrhy navazujících aktivit ve výuce...14 // 9. Psychometrické vlastnosti dotazníků...15 // 9.1 Dotazník pro žáky ZŠ // 9.2 Dotazník pro učitele ZŠ // 9.3 Dotazník pro žáky SŠ a JŠ // 9.4 Dotazník pro učitele SŠ a JŠ // 10. Seznam literatury...28 // 11. Informace o nástroji a poděkování...29 // 12. Přílohy...31 // Příloha 1 : Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky 5. - 9. ročníků ZŠ Příloha 2: Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro učitele 5. - 9. ročníků ZŠ Příloha 3: Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky SŠ a JŠ Příloha 4: Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro učitele SŠ a JŠ Příloha 5: Ukázka Zprávy z evaluačního nástroje pro učitele ZŠ Příloha 6: Ukázka Zprávy z evaluačního nástroje pro žáky ZŠ Příloha
7: Ukázka Zprávy z evaluačního nástroje pro školy // 3