Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.03.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
3., upravené vyd.
Praha : HZ, 1996
118 s.

objednat
ISBN 80-86009-09-2 (brož.)
Editio Q
000239113
Zkrácený záznam
OBSAH // Kapitola I. - MEZINÁRODNI MARKETING... 5 // Úvod ... 5 // I. Marketingový přistup v mezinárodním prostředí ... 6 // II. Specifika mezinárodního marketingu... 7 // III. Dva přístupy к mezinárodnímu marketingu ... 10 // IV. Co mezinárodni marketing není... 12 // Kapitola II. - VÝZKUM MEZINÁRODNÍCH TRHŮ... 14 // I. Specifika a problémy výzkumu... 15 // II. Cíle mezinárodního výzkumu trhu ... 19 // III. Zdroje sekundárních informací ... 23 // IV. Realizace a financování výzkumu trhu ... 28 // Kapitola III. - VÝBÉR ZAHRANIČNÍCH TRHŮ... 35 // I. Analýza zahraničních trhů ... 36 // II. Výzkum konkurence ... 42 // III. Výzkum kompetencí podniku... 44 // Kapitola IV. - FORMY VSTUPU NA ZAHRANIČNÍ TRH ... 48 // I. Delegace bez investic ... 48 // II. Přítomnost na trhu bez investic ... 57 // III. Delegace bez investic... 60 // IV. Investice a kontrola... 62 // Kapitola V. - MEZINÁRODNÍ VÝROBKOVÁ POLITIKA ... 71 I- Standardizovat nebo adaptovat podle základních charakteristik výrobků ... 72 // II. Standardizovat nebo adaptovat podle typu poskytovaných služeb . 73 jíl. Standardizovat nebo adaptovat podle symbolických hodnot ... 73 IV. Standardizovat nebo adaptovat z hlediska vynaložených nákladů . 77 // 4 // Kapitola VI. - MEZINÁRODNI CENOVÁ POLITIKA ... 79 // I. Stanovení optimální prodejní ceny pro jednotlivé země... 79 // II. Cenová strategie na vybraném trhu ... 86 // Kapitola VII. - MEZINÁRODNÍ KOMUNIKAČNÍ
POLITIKA . 93 // I. Reklama ... 93 // II. Výstavy a veletrhy ... 98 // lil. Technická a obchodní dokumentace, články a další formy komunikace ...100 // Kapitola ѴІП. - VLIV MEZINÁRODNÍHO MARKETINGU NA PODNIKOVÉ STRUKTURY, PLÁNOVÁNÍ A KONTROLU . 104 // I. Nutnost mezinárodního plánování...104 // II. Proces mezinárodního plánování ...407 // III. Organizace mezinárodních aktivit...108 // IV. Kontrola v mezinárodním marketingu ...114

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC