Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(29.6) Půjčeno:236x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2012
247 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3472-9 (brož.)
ISBN 978-80-247-8194-5 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8195-2 (online ; epub)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 209-214 a rejstříky
Anglické a německé resumé
Popsáno podle tištěné verze
000239117
ÚVODEM // 1. SOCIÁLNÍ SVĚT ŠKOLY A JEHO CHARAKTERISTIKA // 1.1 Škola a vybrané sociální atributy školního prostředí // // Škola jako zajímavý sociální... // 1.1.2 Sociální komunikace a škola // 1.1.3 školní interakce // 1.2 Sociální procesy a vztahy ve škole // 1.2.1 Socializace, socializační procesy ve škole // 1.2.2 Školní třída jako malá sociální skupina // 1.2.3 Činnosti učitele v síti sociálních vztahů ve škole // 1.3 Sociální dovednosti a jejich rozvíjení ve škole // 1.3.1 Co jsou sociální dovednosti // 1.3.2 Cíle a postupy výcviků sociálních dovednosti ve škole // 1.3.3 Možnosti, úskalí a limity rozvoje sociálních dovednosti žáků i učitelů // 2. SOCIÁLNÍ DOVEDNOSTI JAKO SOUČÁST PROFESNÍ KOMPETENCE UČITELE // 2.1 Profesní dovednosti učitele a jejich stručná charakteristika. // 2.2 Sociální dovednosti učitele ve prospěch edukačních aktivit // 2.3 Videotrenink interakcí ve škole // 2.3.1 Základní východiska videotréninku interakcí a jeho využiti ve škole // 2.3.2 Principy úspfŠnf komunikace učitele a žáka // 2.3.3 Organizace činnosti žáků a učitelů // 2.3.4 Způsob práce s videonahrávkou // 2.4 Sociálněpsychologický výcvik učitelů // 2.4.1 Východiska a cíle výcviku // 2.4.2 Tematické okruhy výcviku učitelů a jeho organizace // 2.4.3 Přiklad výcvikového programu pro rozvoj sociálních dovedností učitele // 2.5 Profesní zátěž, sociální opora a psychohygiena učitele // 2.5.1 Profesní zátěž učitele // 2.5.2 Zátěž jako výzva pro prevenci - duševní hygiena učitele // 2.5.3 Sociální opora a její význam pro práci učitele // 3. ROZVÍJENÍ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ ŽÁKŮ VE ŠKOLE... 113 // 3.1 Předpoklady rozvoje sociálních dovedností žáků ve školních třídách ... 113 //
3.2 Projesy sociálních dovedností žáků ... 117 // 3.3 Programy rozvoje sociálních dovedností žáků ve škole ... 122 // 3.3.1 Principy účinných rozvíjejících a preventivních školních programů a jejich evaluace... 122 // 3.3.2 Diagnostika školní třídy... 128 // 33.3 Podoby rozvíjejících a preventivních programů a jejich místo v edukačních aktivitách... 132 // 3.4 Vybrané aktivit)’ pro rozvoj sociálních dovedností žáků a jejich metodické zpracování... 137 // 3.4.1 Metodické souvislosti výcvikových postupů ... 137 // 3.4.2 Hry pro vzájemné poznáváni, představení, zapamatování jmen... 140 // 3.4.3 Techniky pro posíleni spolupráce, komunikace, naslouchání a akceptace spolužáků ... 154 // 3.4.4 Cvičení aktivizující, relaxační a uzavírající výcviková setkáni.. 177 // 3.5 Příklady výcvikových programů pro žáky základních a středních škol ... 186 // 3.5.1 Sestavy interakčních her a cvičeni pro nejstaríí předškoláky a žáky // od prvního do pátého ročníku základní školy... 186 // 3.5.2 Výcvikové programy pro žáky ve veku od dvanácti do šestnácti let. 197 // 3.5.3 Programy rozvoje sociálních dovednosti pro žáky středních škol... 201 // ZÁVĚREM K ROZVOJI SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ VE ŠKOLE...207 // LITERATURA...209 // PŘÍLOHA: INSPIROMAT HER A CVIČENÍ // PRO ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ ...215 // 1- Metodické zásady pro práci s interakčními hrami ... 215 // 2. Interakční hry... 219 // 2.1 Postupy dileni skupin...219 // 2.2 Rozpracované techniky rozvíjeni sociálních dovednosti... 220 // 2.3 Námčty pro další interakční hry ...230 // 3. Vybrané publikace s námčty pro interakční hry a cvičení... 237 // SOUHRN ...238 // SUMMARY ...239 // RESUMÉ ... 240 // REJSTŘÍK CVIČENÍ A HER...241 // REJSTŘÍKY ...243
cnb002390581

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC